پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

حق رفسنجان از مس ضایع شده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حسین آذین درمراسم نماز عید سعید فطر رفسنجان که با حضور باشکوه مردم در مصلی امام خامنه ای(معظم له) برگزار گردید ضمن عرض تبریک این روز ، اظهار داشت: امروز رفسنجان حرکت کاملا رو به‌جلو و پیشرفت را طی می کند.

وی با ابراز تشکر از تیم هسته ای کشورمان در کسب موفقیت بزرگ برای ملت خاطرنشان کرد: البته همه باید تلاش کنند هم مجلس و هم دولت که در ادامه مذاکرات با حفظ وحدت و در فضایی بی حاشیه به منافع ملی دست یابیم.

آذین با ارائه گزارشی از فعالیت دوره نمایندگی خود در شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: هر جا دفاع از شهرستان بوده حقوق شما مردم را پیگیری کردم، هر هفته در حوزه انتخابیه حضور وملاقات عمومی برای رسیدگی به مشکلات مردم داشتم.

وی افزود: ارائه گزارش به این معنا نیست که کار بنده باشد بلکه اینها خدمات نظام است و من به عنوان سرباز ولایت مطرح می کنم.

نماینده مردم رفسنجان تصریح کرد: با وجود آنکه ۶۵ درصد مس در رفسنجان است اما متاسفانه حق این شهرستان در خصوص مس در این سالها ضایع شده است، نباید سیاست دوگانه داشته باشیم و این برخورد قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: از استاندار هم خواسته شده تا به این این خواسته عمومی مردم شهرستان توجه شود، پیگیر هستیم ودر این رابطه با مسئولین جلسات متعددی داشتیم.

حسین آذین نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در این سخنرانی به مسئله زیرساختهای آب شرب شهرستان رفسنجان اشاره کرد و همچنین بحران آب را معضل بزرگ شهرستان دانست.

خروج از نسخه موبایل