نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

فضای مجازی خطاست که آزاد و رها باشد

  • شناسه خبر: 70288
فضای مجازی خطاست که آزاد و رها باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی خطاست که آزاد و رها باشد، این را بارها از دولت مردان خواستیم که یک فضای ملی درست کنید، این خواست رهبر فرزانه است که توپ را در زمین خودمان بازی کنید نه در زمین اسرائیلی ها و آمریکایی ها.

خانه » آخرین اخبار » فضای مجازی خطاست که آزاد و رها باشد

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در رفسنجان، به رشد سایت ها و شبکه های اجتماعی موبایلی اشاره کرد و اظهار داشت: کسی که کبریت کشیدن بلد نیست کبریت بدستش ندهید ، این واتس آپ و وایبر را غربی ها برنامه ریزی کرده اند و الان از آن سود میبرند.

وی خطاب به دختران و پسران جوان گفت: اینها شما را فاسد می کنند چون خودشان فاسدند، اینها از تقوی من و تو کتک خورده و بچه های با تقوای جبهه دیروز در مقابل اینها ایستادند.

آقا تهرانی خاطرنشان کرد: فضای مجازی خطاست که آزاد و رها باشد این را بارها از دولت مردان خواستیم که یک فضای ملی درست کنید، این خواست رهبر فرزانه است که توپ را در زمین خودمان بازی کنید نه در زمین اسرائیلی ها و آمریکایی ها.

وی افزود: پس از این دختر و پسر به دنبال این وسایل می روند و یکی پس از دیگری آسیب های آن بیشتر می شود، طلاق ها زیاد می شوداخلاق از بین می رود و از اسلام تنها یک نام می ماند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که امام حسین(ع) را در کربلا به شهادت رساندند مسلمان بودند و نماز می خواندند اما مقام ولایت را کنار گذاشته و دنبال رشوه و پول رفتند.

وی یادآور شد: فرصت ها را غنیمت بشمرید فرصت ها مثل ابر در حال حرکت هستند، پدر و مادر همیشه نیستند فرزند همیشه با تو نیست که بتوانی او را تربیت کنید.

آقا تهرانی خاطر نشان کرد: ددست و پای والدینتان را ببوسید و تا می توانید آنها را محبت و احترام کنیدو در تربیت بچه ها تا می توانید تلاش نمایید.

وی در پایان بیان داشت: شهر خوبی دارد قدرش را بدانید که اگر قد ش را ندانید از دست میرود، مسئولین محترم نیز قدر این شهر را بدانید اتاق و میز همیشگی نیست پس از آن بهترین استفاده را ببرید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان