پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

چشم و دل مسوولان محترم شرکت مس روشن

 به گزارش “خانه خشتی، بعد از مقاله « سرمایه گذاری مس ، حق مسلم ورزش رفسنجان » تعدادی از دوستان تماس گرفته و معتقد بودند که پیش داوری کرده و بدبینانه به قضاوت نشسته ام و قرار نیست حقی از رفسنجان تضییع شود اما آن اتفاقی که نباید، افتاد.

با اعلام بودجه باشگاه های مس رفسنجان و کرمان مشخص شد که شرکت مس برای تیم فوتبال مس کرمان حداقل دو برابر باشگاه رفسنجان بودجه در نظر گرفته است و این در حالی است که هر دو باشگاه در لیگ دسته یک باشگاه های کشور حضور دارند . سال گذشته هم همین برخورد دوگانه صورت گرفت و هیچ عکس العملی از سوی مسوولبن صورت نگرفت و امسال هم مدیران شرکت مس از نجابت همیشگی مردم و مسوولین رفسنجانی نهایت استفاده را برده اند و در حالی برای تیم فوتبال مس کرمان بودجه ای حداقل دو برابر باشگاه مس رفسنجان در نظر گرفته اند که هنوز رای پرونده تخلفات این باشگاه در مسابقات سال گذشته صادر نشده است.

باشگاه مس کرمان علاوه بر فوتبال در رشته هایی مانند هندبال، بسکتبال ، دوچرخه سواری و پینگ پنگ در سطوح بالای کشور تیم داری می کند و جالب اینکه از سوی شرکت مس بودجه این تیم ها بصورت جداگانه به باشگاه مس کرمان پرداخت می شود ، با این توجیه که این تیم ها متعلق به استان هستند !!! و صد البته که این توجیه بسیار نچسب و غیرمنطقی است به عنوان مثال شرکت تیم هندبال مس کرمان در لیگ برتر کشور چه نفعی برای بم ، جیرفت ، رفسنجان ، شهربابک و سرچشمه دارد و یا تیم دوچرخه سواری مس کرمان چه سودی برای شهربابک دارد و ….

البته این اتفاقات دور از ذهن نیست ، با نگاهی به ترکیب اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان متوجه می شویم دلیل این تبعیض و تضییع حق چیست:

مرتضی دلاوری – رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان – رییس کمیته راهبردی ورزش صنایع مس

محمود محمودی نیا – عضو و سخنگوی هیات مدیره باشگاه مس کرمان – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

مراد حاج جعفری – عضو هیات مدیره و سرپرست باشگاه مس کرمان – رییس هیات فوتبال استان کرمان

چشم و دل مدیران محترم روشن ، امیدوارم برای یک بار هم که شده مسوولین بطور جدی و فارغ از هر گونه مصلحت اندیشی بطور جدی جلوی این مساله بایستند واین مشکل را ریشه ای حل کنند …

 علی علی اسماعیلی – مدیرمسوول دوهفته نامه ورزش رفسنجان

خروج از نسخه موبایل