پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

کار فرهنگی در سایه خلوص نیت آثار خود را نشان خواهد داد

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان در گردهمایی ائمه جماعات و هیئت امنا‌ی مساجد و حسینیه‌ها گفت:اگر چه شهرداری در مساجد شهر کتاب‌هایی توزیع می‌کند و مردم به ویژه جوانان را تشویق می‌کند و به دنبال آن جوایزی در پی است، بخشداران هم باید نسبت به روستاها اهتمام بورزند و بین شهری و روستایی تبعیضی نباشد و این کارهای فرهنگی در روستاها هم رونق یابد.

سید‌محمود حسینی اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان با کمبود حضور روحانیون و مبلغان دینی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: دو گروه‌ مبلغ و روحانی مستمر و میهمان در ماه مبارک رمضان در ‌شهرستان هستند که به امر تبلیغ می‌پردازند‌.

حسینی تاکید کرد: برای حضور روحانیون در بلند مدت مشکل داریم و با کمبود مواجه هستیم، مبلغانی که در ماه‌های محرم و صفر‌، رمضان و ایام فاطمیه در شهر میهمان هستند، نیاز این شهرستان را برآورده می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان افزود: باید همه مسئولان کمک کنند تا بستری فراهم شود و این مبلغان به اهداف اصلی خود یعنی تبلیغ دین برسند.

احمد ریاحی سخنگوی شورای شهر رفسنجان نیز اظهار داشت: افراد ۱۶ تا ۳۴ سال می‌توانند با تهیه کتاب «سیمای حضرت یوسف در قرآن» در مسابقه شرکت کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان باید ۴۰ درصد نمره را کسب کنند تا بتوانند از هدیه بهره‌مند شوند.

ریاحی متذکر شد: در پایان ماه مبارک رمضان با ائمه جماعات نشستی خواهیم داشت تا بازخورد کارهای فرهنگی، مشکلات و خواسته‌های مردم از سوی آنها مطرح شود.

خروج از نسخه موبایل