رضایتمندی مردم رفسنجان از جمع خوانی قرآن کریم در سال گذشته دلگرم کننده بود/ کیفیت اجرای مراسم افزایش یابد

  • شناسه خبر: 67863
رضایتمندی مردم رفسنجان از جمع خوانی قرآن کریم در سال گذشته دلگرم کننده بود/ کیفیت اجرای مراسم افزایش یابد

معاون سیما مرکز کرمان از دریافت پیامک های تشکرآمیز مردم رفسنجان از جمع خوانی قرآن کریم در سال گذشته خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » رضایتمندی مردم رفسنجان از جمع خوانی قرآن کریم در سال گذشته دلگرم کننده بود/ کیفیت اجرای مراسم افزایش یابد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” نجم الدینی در جلسه هماهنگی مراسم جمع خوانی قرآن کریم دررفسنجان خواستار برگزاری با کیفیت این مراسم نسبت به سال گذشته شد و گفت: با توجه به درخواست های مکرر سایر استان ها برای پخش مستقیم مراسم جمع خوانی و رصد سراسری این برنامه در سطح کشوری، باید بخش های مختلف را کیفیت بخشیم.

معاون سیما مرکز کرمان در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت شرکت کنندگان در مراسم جمع خوانی در ارسال تصویر مناسب به پخش مؤثر خواهد بود، افزود: کلیه ارگان ها باید برای حضور در مراسم آماده شوند و انگیزه های تشویقی برای حضور مردمی نیز بالا رود.

نجم الدینی با بیان اینکه فضاسازی محیط مسجد برای اجرای مراسم جمع خوانی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: طراحی مناسب برای جایگاه برگزاری مراسم جمع خوانی انجام گیرد و ورورد و خروج به محل قرائت قرآن نیز کنترل و از حضور عوامل مزاحم از قبیل کابل های برق و … در تصویر جلوگیری شود.

معاون سیما مرکز کرمان از دریافت پیامک های تشکرآمیز مردم رفسنجان در سال گذشته خبر داد و گفت: در طول برگزاری مراسم جمع خوانی پیام های متعددی از سوی رفسنجانی های مقیم کشور و حتی خارج کشور داشتیم که برای ما دلگرم کننده و مهم است.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی قرآن کریم از دو سال گذشته، افزود: تصمیم گیری در خصوص انتخاب قاری قرآن برای مراسم جمع خوانی از طریق این شورا اتخاذ می شود.

برچسب ها:
جمع خوانی قرآن کریم خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بهمنيار

    به نام خدا برنامه خوبیه فقط تهیه کنندش و عوض کنند برا ماها که از گذشته ها خیلی ها رو میشناسیم زجر اوره که خیلی چیزها رو ببنبم و دم بر نیاریم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان