حجت الاسلام رمضانی پور در گفتگو با خانه خشتی؛

رفع تحریم ها آب و نان را به سفره مردم سرازیر نمی کند/ باید عزت، ارزش و آرمان های نظام حفظ شود

  • شناسه خبر: 67274
رفع تحریم ها آب و نان را به سفره مردم سرازیر نمی کند/ باید عزت، ارزش و آرمان های نظام حفظ شود

رمضانی پور گفت: اگر تحریم ها به طور کامل برداشته شوند، باز هم مردم اند که باید تلاش کنند و با ایجاد اقتصاد مقاومتی گرفتاری های اقتصادی را برطرف کنند.

خانه » آخرین اخبار » رفع تحریم ها آب و نان را به سفره مردم سرازیر نمی کند/ باید عزت، ارزش و آرمان های نظام حفظ شود

حجت الاسلام رمضانی پور در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه در مذاکرات هسته ای چارچوب ها و خط قرمزهایی برای مسئولین و تیم مذاکره کننده از سوی حضرت آقا مشخص شده است، گفت: رهبر فرزانه انقلاب بارها فرموده اند که خطوط قرمز باید در مذاکره رعایت شود و بارها بر حفظ عزت ملی و دستاوردهایی که در راستای این سرمایه ارزشمند هسته ای به وجود آمده است، راهکارها و رهنمودهایی بیان کرده اند.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه دشمن همیشه زیادی خواه بوده است، افزود: طبق صحبت های حضرت آقا، دشمن مکار و حیله گر و دروغگوست؛ به خصوص آمریکا که همیشه زیادی خواه بوده و منطق ناپذیر است.

وی از حرکت منطقی تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ابراز امیدواری نمود و دلواپسی مردم انقلابی، حزب اللهی، جوانان و دانشجویان را به جا عنوان کرد و گفت: منطق ناپذیری طرف مذاکره در گفت و گوها و کشمکش ها و بیانات مقامات آمریکایی وجود دارد؛ لذا طبیعی ست مردم دغدغه داشته و دلواپس باشند و این سخن نشانه مخالفت دلسوزان نظام با مذاکرات نیست.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان-خانه خشتی۱

حجت الاسلام عباس رمضانی پور بازرسی از مراکز نظامی، بازجویی و گفتگو با دانشمندان هسته ای را خواسته نامشروع کشورهای دشمن و آمریکای جنایتکار بیان کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب نیز در جمع دانش آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) اعلام کرد که ما اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی دهیم و من اجازه نمی دهم حتی یک نفر از دانشمندان هسته ای که سرمایه ارزشمند کشور است، مورد بازجویی قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه هیچ کشوری اجازه بازجویی از سرمایه های علمی خود را به بیگانه نمی دهد، گفت: از آنجایی که تیم مذاکره کننده فهیم و معتمدند، نمی خواهند تاریخی زشت و بد برای خودشان رقم بزنند و دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه نمی خواهند برای خودشان ننگ ابدی به جای بگذارند.

وی با بیان اینکه نگرانی دلواپسان نظام در جهت خلاف دولت و تیم مذاکره کننده نیست، گفت: مذکرات هسته ای کار دولت نیست و عملی هم برای دولت محسوب نمی شود؛ بلکه اقدامی ست که از دیرباز توسط دولت های گذشته آغاز شده و الان هم مسئولین با آن درگیرند و نظر مجلس، دستگاه قضایی و بزرگان نظام به خصوص رهبر فرزانه انقلاب بر آن دخیل می باشد.

حجت الاسلام رمضانی پور با تأکید بر اینکه دولت مجری انجام مذاکرات است، اظهار کرد: اگر مذاکرات به نتیجه رسید، افتخاری برای دولت محسوب نمی شود، چرا که این امر، کار نظام اسلامی و همه دلسوزان به نظام است.

وی ادامه داد: حصول نتیجه در مذاکرات و رفع تحریم ها موجب سرازیر شدن آب و نان به سفره های مردم نمی شود؛ حتی اگر تحریم ها به طور کامل برداشته شوند، باز هم مردم اند که باید تلاش کنند و با ایجاد اقتصاد مقاومتی گرفتاری های اقتصادی را برطرف کنند؛ اگر مردم با وجود تحریم ها نیز تلاش کنند، یقیناً مشکلات حل می شود و نیاز به عزت فروشی و آرمان فروشی نیست.

برچسب ها:
آمریکا امام جمعه رفسنجان تحریم خانه خشتی دروغگو دولت رفسنجان مذاکرات هسته ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    اولا هر وقتی که شب وروز خورشید وماه اسمان وزمین دره ودریا جایشان عوض شد ایران و امریکا توافق میکنند و تحریم ها ازبین میرود دوما به همه ایرانیها و هم وطنان باید بگویم ما انقلاب کردیم که برای کشورمان خودمان تصمیم بگیریم واجازه دخالت به بیگانگان ندهیم حالا با امریکا مذاکره وتوافق کنیم محال است دشمن جواب خون های شهدای ما را بدهد برداشتن تحریم ها بماند نظرات خود را در وبلاگ بنده ارائه دهید التماس دعا

    ع

    چه ساده لوح و فاقد شعورند کسانی که از شیطان بزرگ و دشمن درجه یک کشور اسلامی ایران انتظار حل مشکلات وبرداشتن تحریمهای ظالمانه را دارند این توافق اگر شکل بگیرد فاجعه بار است مطمئن باشید دشمن !!!!!!!!!!و خیر خواهی ؟؟؟؟؟؟؟

    شقایق

    شما ها دارشتین و دارین و خواهین داشت چه تحریم ها برداشته شود چه برداشته نشود

    رهگذر

    عاقا این پلاستیک صندلیتونو بکنید یا جم و جورش کنید خیلی تو چشم میاد خخخخ
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان