سرهنگ مهدوی نیا عنوان کرد؛

خبر اعدام در رفسنجان صحت ندارد/ مصرف مشروبات الکلی علت وقوع دو قتل اعلام شد

  • شناسه خبر: 66819
خبر اعدام در رفسنجان صحت ندارد/ مصرف مشروبات الکلی علت وقوع دو قتل اعلام شد

مهدوی نیا گفت: این قبیل اخبار شایعاتی هستند که معاندین در فضای سایبری منتشر می کنند تا احساس امنیت را در جامعه پایین آورند.

خانه » آخرین اخبار » خبر اعدام در رفسنجان صحت ندارد/ مصرف مشروبات الکلی علت وقوع دو قتل اعلام شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، به دنبال انتشار اخبار مختلف در خصوص وقوع چندین قتل و اعدام فردی در رفسنجان و جهت بررسی صحت و سقم ماجرا، به سراغ سرهنگ مهدوی نیا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان رفتیم.

سرهنگ مهدوی نیا در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، در خصوص شایعاتی مبنی بر اعدام فردی در رفسنجان و قتل های مختلف، گفت: این قبیل اخبار شایعاتی هستند که دشمنان نظام و معاندین در فضای سایبری منتشر می کنند تا احساس امنیت را در افراد پایین آورند و به تبع آن افرادی ندانسته در شهرستان ها بر این مسائل دامن می زنند.

مردم به شایعات توجه نکنند/ مصرف مشروبات الکلی علت وقوع دو قتل در رفسنجان اعلام شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان با تأکید بر اینکه اعدام فردی در رفسنجان هیچ گونه سندیتی ندارد، تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق و صحیح را از طریق رسانه ها و پلیس اطلاع رسانی پیگیری نمایند.

وی ضمن تکذیب کلیه اخبار شایعه در این زمینه، اظهار کرد: در روزهای اخیر دو مورد قتل در رفسنجان به وقوع پیوسته که هر دو به علت مصرف مشروبات الکلی رخ داده است.

مهدوی نیا در ادامه از دستگیری قاتلان این دو حادثه خبر داد و افزود: دستگاه قضایی مصمم به برخورد قاطع با قاتلین است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه در سه ماهه اول سال ۹۴ رفسنجان امن ترین شهرستان استان بوده است، گفت: خوشبختانه جزو شهرستان های برتر استان در بحث امنیت هستیم و جرائم ما در سه ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

برچسب ها:
اعدام حوادث خانه خشتی رفسنجان قتل مهدوی نیا نیروی انتظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • mehran

    همش دروغ میگن اصلا امنیت نداریم

    عباس

    سلام.تلاش نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت در شهر برهیچکس پوشیده نیست واین جای تشکر داردولی متاسفانه طی چند روز گذشته این امنیت مقداری افت کرده که تالاش مضاعف وقاطع نیروهای مربوطه را میطلبد

    رفسنجون بین

    رفسنجان تگزس شده مخصوصا جمعه ها
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان