مصاحبه خواندنی با مدیر فروش دنیای فنآوری های شگفت انگیز/ از کاهش مصرف انرژی در روشنایی تا سرمایه گذاری دیجیتالی

  • شناسه خبر: 65705
مصاحبه خواندنی با مدیر فروش دنیای فنآوری های شگفت انگیز/ از کاهش مصرف انرژی در روشنایی تا سرمایه گذاری دیجیتالی

هزینه ابتدایی در خرید لامپ ها و پروژکتورهای LED با پرداخت هزینه بسیار نازل برق مصرفی در دوره یکساله جبران خواهد شد و این خود بیشتر به یک سرمایه گذاری شبیه است تا یک خرید.

خانه » آخرین اخبار » مصاحبه خواندنی با مدیر فروش دنیای فنآوری های شگفت انگیز/ از کاهش مصرف انرژی در روشنایی تا سرمایه گذاری دیجیتالی

به گزارش “خانه خشتی، دنیای فن آوری دنیای غریبی است که هر روز چیزی را  برای شگفتی انسان با خود به ارمغان می آورد. وقتی که برای اولین بار پا به فروشگاه دنیای دیجیتال گذاشتم، حقیقتا تصور نمیکردم با منظره ای این چنین شگفت روبرو گردم. یک صفحه پلکسی (پلاستیک شفاف) وسط هوا زمین و بدون اتصال هیچ سیمی تصویری با وضوح بی نظیر در ابعاد شگفت آور نمایش می داد. شگفتی این فن آوری تنها زمانی قابل درک خواهد بود که آنرا از نزدیک مشاهده کنید. هنگامی که با مدیر فروش این فروشگاه به گفت و گو نشستم متوجه شدم که این تنها شگفتی این فروشگاه نیست؛ در گفتگوی ما با محمد حسین پورمحمدی مدیر فروش فروشگاه دنیای دیجیتال همراه شوید:

از انگیزه خود در تاسیس فروشگاه دنیای دیجیتال و اهداف آن را بیان نمایید؟

فکر اولیه راه اندازی چنین فروشگاهی در رفسنجان بر میگردد به سال های قبل که جمعی از دوستان بدنبال ایجاد مرکزی حول فنآوری های جدید در رفسنجان بودند؛ متاسفانه به دلایل گوناگون از جمله مشکلات مالی و به ویژه عدم حمایت مسئولین، راه اندازی آن تا امسال به تعویق افتاد.دنیای دیجیتال

امکان دارد مختصرا فروشگاه دنیای دیجیتال را  معرفی کرده و عرصه فعالیت آن را تشریح نمایید؟

فروشگاه دنیای دیجیتال محصول همکاری و شراکت سه نفره است که بنده وظیفه مدیریت فروش را عهده دار هستم و وظایف فنی، مالی ،بازاریابی و فنآوری به عهده سایر همکاران است. در حال حاضر فروشگاه دنیای دیجیتال داراری دو نمایندگی از دو شرکت معتبر پیشگامان عصر ارتباطات از یزد و شرکت توسعه فن آوری سه بعدی پارس از تهران می باشد که هردو شرکت از مهم ترین فعالان عرصه فن آوریهای نوین در ایران هستند.دنیای دیجیتال (۲)

 آیا امکان دارد به معرفی این نمایشگر و یا در واقع این تلویزیون حیرت انگیز بپردازید؟

پایه فنآوری این نمایشگر استفاده ار فویل های نانو و اوپتیک است که به آن اجازه می دهد در ابعاد بسیار بزرگ تا “۱۲۰ اینچ و حتی فراتر از آن تصویری با کیفیت FULL HD  ارائه دهد و همانطور که مشاهده می کنید دوری و نزدیکی به تصویر و یا نگاه به تصویر از زوایای مختلف برخلاف تلویزیون های بزرگ شهری هیچ تاثیری در کیفیت تصویر آن ندارد؛ نکته قابل توجه دیگر این است که از هر دو طرف پلکسی به شما تصویر می دهد و مصرف انرژی آن به شدت پایین است .

موارد استفاده این نمایشگرها در کجاست و هزینه تمام شده آن به چه میزان است ؟

به واسطه انعطاف پذیری این نمایشگرها در طراحی تقریبا امکان اجرای آن بر روی کلیه سطوح شفاف از جمله شیشه سکوریت، پلکسی، حتی شیشه معمولی وجود دارد و می توان از آن ها در امور تبلیغاتی، تجاری و تلویزیون های بزرگ شهری و حتی در منزل به عنوان یک تلویزیون صفحه بزرگ استفاده کرد.

بسیاری از مغازه ها از نمای شیشه سکوریت در دکور بیرونی خود بهره می برند؛ می توان با اجرای این سیستم بر روی شیشه مغازه علاوه بر استفاده های گوناگون از جمله تبلیغات و معرفی محصولات از نمایشگری دوطرفه بهره برد که هم تصویر در داخل مغازه دارد و هم به سمت خیابان!

همچنین در سالنهای بزرگ نظیر تالارها، سالن های کنفرانس و سوله های بزرگ به عنوان تلوزیون بزرگ صفحه استفاده کرد.دنیای دیجیتال (۳)

قیمت تمام شده این نمایشگر چقدر است؟

قیمت این نمایشگرها بستگی به محل اجرای آنها دارد؛ ممکن است خریدار تصویری با اشکال گوناگون را مد نظر داشته باشد که بنا به سطح درخواستی و نوع طراحی قیمت متفاوت است؛ اما اگر مشتری تصویری همانند پلکسی موجود در فروشگاه ما را سفارش دهد (قطر تصویر نمایشگر فروشگاه”۷۰ اینچ است)  با “۱۲۰ اینچ قطر تصویر حدودا قیمت تمام شده ۲۴ میلیون تومان است.

گران نیست؟

در مقایسه با تلویزیون های بزرگ صفحه بازار قیمت آن بسیار نازل است فکر میکنم تلویزیون های  “۱۲۰ اینچ به بالا در بازار با قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان عرضه می شوند.

امکان دارد سایر محصولات فروشگاه را معرفی نمایید؟

همانطور در ابتدا عرض کردم فروشگاه دنیای دیجیتال در حال حاضر دارای دو نمایندگی است که نمایشگرهای نانو محصول شرکت توسعه فن آوری سه بعدی پارس است که محصولات آن ویژه و سفارشی و دست ساز است؛ در معرفی سایر محصولات این شرکت می توان به آدمک مجازی، اینتراکتیو سطح (اجرای هوشمند تصویر بروی زمین) و میزهای هوشمند نظیر میزهای هوشمند مایکروسافت اشاره کرد که هرکدام به نوبه دارای جذابیت های مخصوص به خود هستند. البته جاذبه محصولات تولیدی شرکت پیشگامان عصر ارتباطات نیز کمتر از شرکت اول نیست.دنیای دیجیتال (۶)

میشه بیشتر توضیح بدهید ؟

بطور مثال نظر شما را به میزان روشنایی موجود در فروشگاه جلب میکنم، فکر می کنید فروشگاه دنیای دیجیتال با مساحت تقریبی ۱۱۰متر مربع با چه میزان مصرف انرژی الکتریکی نور پردازی شده است؟

من تجربه ای در زمینه نورپردازی ندارم؛ اما حدس من این است برای روشن کردن فروشگاهی به این اندازه و با این میزان نور به  بیشتر از ۱۰۰۰وات انرژی الکتریکی نیاز اس؛ درسته؟

دقیقا نکته قابل توجه همین جا است  این فروشگاه تنها با  ۱۵۰ وات نور پردازی شده است .

واقعا؟؟؟؟

بله همانطور که میبینید در اینجا از ۶ لامپ ۱۲ وات و ۲ پرژکتور ۴۰ وات تولیدی شرکت پیشگامان عصر ارتباطات برای روشنایی استفاده شده .

واقعا حیرت آوره!!! می تونم بپرسم این روشنایی ها از چه ویژگی برخودار هستند که با مصرف بسیار پایین برق روشنایی این چنین خیره کننده تولید می کنند؟

شرکت پیشگامان عصر ارتباطات را می توان از جمله پیشرو ترین شرکت ها در ایران در عرصه فنآوری های LED دانست که محصولات بسیار متنوعی در زمینه روشنایی فوق کم مصرف تولید و به بازار عرضه می کند؛ می توان این شرکت را از نظر تنوع تولید در ایران بی نظیر دانست .

از جمله محصولات روشنایی فوق کم مصرف این شرکت در رده لامپ ها به ۵،۷،۹،۱۲ وات در زمینه پرژکتور روشنایی ۴۰،۴۸،۶۳،۷۳ وات و در زمینه روشنایی معابر می توان ۳۶،۲۴،۶۰، ۱۲۰ وات اشاره نمود که علاوه بر برخوداری از کیفیت تولید بالا همه محصولات تولیدی شرکت پیشگامان دارای یکسال ضمانت تعویض و ۵۰،۰۰۰ ساعت کارکرد هستند.دنیای دیجیتال (۷)

با توجه به قیمت نسبتا بالای لامپ ها و پرژکتورهای LED  فکر می کنید استفاده از آن ها مقرون به صرفه باشد؟

من سوال شما رو با یک مثال پاسخ می دهم، یکی از خریداران روشنایی های شرکت پیشگامان یک شرکت معدنی است که تا قبل از استفاده روشنایی های فوق کم مصرف شرکت پیشگامان محوطه سوله کارگاهی خود را با ۲۴ پرژکتور ۴۰۰ وات روشن میکرده است که هزینه برق مصرفی سرسام آوری را در هر دوره به این شرکت تحمیل می نموده است.

پس از تعویض پروژکتورهای خود با ۲۴ پرژکتور ۶۳ وات شرکت پیشگامان مصرف انرژی الکتریکی خود را از ۹۶۰۰ وات به ۱۵۰۰ وات کاهش داده است؛ در واقع ۸۰۰۰ وات در مصرف انرژی الکتریکی خود صرفه جویی کرده و با توجه به طول عمر بالای  محصولات شرکت پیشگامان (۵۰،۰۰۰ ساعت یا تقریبا ۱۵سال استفاده معمول) ناگفته پیداست که هزینه ابتدایی در خرید با پرداخت هزینه بسیار نازل برق مصرفی در دوره یکساله جبران خواهد شد و این خود بیشتر به یک سرمایه گذاری شبیه است تا یک خرید.

و ذکر این نکته ضروری است که لامپ ها کم مصرفی که امروزه در خانه های ما مورد استفاده قرار میگیرند عوارض متعددی دارند؛ از جمله اینکه خطر ابتلا به سرطان را به میزان بسیار زیادی افزایش می دهند و این در حالی است که روشنایی های LED  به واسطه بهره از فناوری روز دنیا سالم ترین محصولات در زمینه روشنایی هستند.دنیای دیجیتال (۴)

در فروشگاه شما محصولات دیگر تولیدی شرکت پیشگامان را می توان دید در صورت امکان و به اختصار این محصولات را معرفی نمایید.

شرکت پیشگامان بدنبال تبدیل شدن به قطب صنعت الکترونیک در ایران و منطقه است و از این رو محصولات متنوعی تولید می کند که از جمله آن میتوان به بُِردهای آموزشی فوق هوشمند، ترانس های محافظ و تقویت کننده برق خانگی با ظریفت های ۲۰۰۰ و ۸۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ وات UPS و دستگاهای حضور غیاب  و سیستم تردد هوشمند و یک محصول بسیار  جالب توجه دیگر که در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد اشاره کرد.

این محصول جدید و جالب توجه را معرفی نمی کنید؟

ان شاالله پس از تکمیل خط تولید و روانه شدن به بازار مصرف به حضور همشهریان ارجمند معرفی خواهد شد که خود شگفتی دیگری در عرصه فن آوری است

به نظر میاد باید اسم فروشگاه دنیای دیجیتال را به دنیای شگفتی تغییر داد؟

حقیقت این است که دنیای فنآوری دنیای شگفتی است که هر روز انسان را با جنبه های حیرت آور خود آشنا میکند و هر که با این دنیا همراه باشد از مواهب آن بهره مند می گردد.

از مصاحبه با شما و آشنایی با محصولات عرضه شده در فروشگاهتان بسیار خوشوقت شدم، سخن پایانی شما را می شنویم؟!

از لطف شما و حضورتان در اینجا بسیار سپاسگزارام و در آخر از مسئولین شهر تقاضا دارم که به شرکت ها و نهادهای دانش بنیان با دیده حمایتی نگریسته و چتر حمایت خود را بر سر مراکز علمی تجاری هم چون فروشگاه دنیای دیجیتال که عرضه کننده محصولات با کیفیت ایرانی است بگسترانند.

همشهریان رفسنجانی برای بازدید از محصولات فروشگاه دنیای دیجیتال می توانند همه روزه به نشانی رفسنجان، خیابان ۱۷شهریور، تقاطع شهید بهشتی، فروشگاه دنیای دیجیتال مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۳۹۷۶۹۰۶۸۳، ۰۹۱۳۲۹۱۷۸۴۰، ۰۹۱۳۲۹۳۰۶۷۴ و یا نمابر ۰۳۴۳۴۲۶۲۹۶۹ تماس بگیرند.

برچسب ها:
دنياي ديجيتال دنياي فنآوريهاي شگفت انگيز مصاحبه خواندني با مدير فروش دنياي ديجيتال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حرف حساب

    با تبلیغات از دیگران فقط مخاطبان خودتون رو از دست میدین!

    بهمنيار

    به نام خدا معمولا هر پدیده جدیدی که به بازار میاد در برابرش نوعی مقاومت هست مثل همین لامپ های کم مصرف که اول همه میگفتن کم نوره یا چشم و ضعیف میکنه و در مقابل لامپ رشته ای اصلا نور نداره اما حالا با همه معایب و مضراتش تو خونه همه ما چنتا چنتا هست من از فروشگاه دنیای دیجیتال لامپ ال ای دی خریدم برای محیطهای کوچیک مثل حمام و یا انباری بسیار مناسبه هم مصرف بشدت پایینی داره هم در برابر خاموش روشن شدن زیاد مقاومه در محیط های بزرگتر نیز توقع اینکه مثلا یه المپ ۶۰یا ۱۲۰ وات و باز کنی و یه لامپ ۱۲ وات ال ای دی ببندی و جواب بده که بعیده اما من یه لامپ ۶۰ کم مصرف و با سه تا لامپ ۱۲ وات جایگزین کردم که جواب داده خواهی و نخواهی دیر یا زود لامپ ال ای دی جایگزین لامپ های کم مصرف میشه بهتره که با آگاهی به استقبال تغییر بریم

    حسین

    چراغ ال ای دی من برا خونه خریدم اصلا نور نداره خیلی هم گرونه

    حسین

    یکی از بچه ها خریده بود از تهران مثل این می مونه پولتو ریختی تو سطل آشغال اصلا با اون چیزی که می گن فرق می کنه

    ملت انلاین

    با سلا م دوباره تبلیغات رو به شکل خبر آوردید.

    علی

    بنده طبق تحقیقاتی که کردم یکی از مهمترین ویژگی های محصولات شرکت پیشگامان عمر مفید بیشتر به نسبت سایر شرکتهای رقیبشه.مثلا روشنایی های تولیدی این شرکت اعم از ال ای دی و پرژکتور و روشنایی معابر ۵۰۰۰۰ ساعت عمر مفید دارن ولی سایر شرکتها بیشتر از ۳۰۰۰۰ساعت نیست و این قیمتشون و توجیه میکنه.

    رهگذر

    یکی بیاد از ستاره هم مصاحبه کنه یکم دلش خنک شه

    ستاره

    سایت خاندان پورمحمدی مبارکه میگم اخبارتون بو داره و جهت داره نگو متعلق به خاندان شهردار ایناست با این مطالب نمیتونین مردم و گول بزنین سایت خبری باید بی طرف باشد نه مثل شما ...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان