حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی‌پور :نظارت جدی مسئولان ‌بر کیفیت نان

  • شناسه خبر: 6464
حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی‌پور :نظارت جدی مسئولان ‌بر کیفیت نان

“خانه خشتی”: امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان شهرستان رفسنجان باید بر کیفیت پخت نان نظارت کامل داشته باشند. به گزارش “خانه خشتی“:حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) اظهار داشت: حضرت فرمودند “تمام چشم‌ها در قیامت گریانند به غیر از سه چشم” و آنها […]

خانه » آخرین اخبار » حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی‌پور :نظارت جدی مسئولان ‌بر کیفیت نان

“خانه خشتی”: امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان شهرستان رفسنجان باید بر کیفیت پخت نان نظارت کامل داشته باشند.

به گزارش “خانه خشتی“:حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) اظهار داشت: حضرت فرمودند “تمام چشم‌ها در قیامت گریانند به غیر از سه چشم” و آنها ‌چشمانی هستند که در راه خدا بیدار بودند و از خوف خدا اشک ریختند و از حرام‌های الهی چشم فرو بستند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام دین صلح و آرامش است و در هیچ جا اسلام به خشونت سفارش نکرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: کشور‌های غربی که بویی از دین و ایمان نبرده‌اند، پیوسته در حال جنگ و خشونت هستند و مردم آن کشورها هیچ احساس امنیتی ندارند، لذا ما به خود می‌بالیم که مسلمان هستیم و در کشوری مسلمان و ولایی زندگی می‌کنیم.

وی بیان داشت: ولایت حلقه اتصال مسلمانان است و هیچ‌کس در سایه ولایت نمی‌تواند به مسلمانان آسیب برساند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: اسلامی شدن مراکز علمی و دانشگاه‌ها مهم‌ترین اصل در انقلاب فرهنگی است و جوانی که قبل از ورود به دانشگاه معتقد نبوده، اما خروجی آن جوانی مومن و متدین باشد آن زمان می‌گوییم انقلاب فرهنگی رخ داده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ابراز داشت: آن سخنان ارزشمند فصل‌الخطابی برای تمام جهانیان بود و رسانه‌های غربی و بین‌المللی هنوز از آن سخنان حکایت می‌کنند و این مهم نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

رمضانی‌پور مهم‌ترین دغدغه شهروندان رفسنجانی را گرانی و عدم کیفیت نان دانست و ابراز داشت: براساس اینکه قیمت‌گذاری نان استانی شده‌ و استانداری با در نظر گرفتن تمام‌ جوانب بر این قوت غالب قیمت‌گذاری می‌کند، مسئولان شهرستان باید بر کیفیت نان نظارت کامل داشته باشند و هرجا شهروندی از کیفیت نان ناراضی باشد به شکایت وی رسیدگی کنند.

وی با اشاره به محکومیت فرعون مصر با آن همه ظلم و ستم به حبس ابد اذعان کرد: آن‌ها اگر می‌توانستند کمتر از این حکم هم می‌دادند، مسئولان و بزرگان کشور ما باید در برابر این ظلم آشکار و شیعه‌کشی در بحرین تصمیم‌های لازم را بگیرند.

برچسب ها:
پخت نان حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی‌پور دانشگاه رفسنجان قیمت نان کیفیت نان نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان