فرماندار رفسنجان گفت؛

هیئت های مذهبی بعنوان یک ظرفیت معنوی می توانند با تهاجم فرهنگی و اخلاقی دشمنان مقابله کنند

  • شناسه خبر: 64017
هیئت های مذهبی بعنوان یک ظرفیت معنوی می توانند با تهاجم فرهنگی و اخلاقی دشمنان مقابله کنند

فرماندار رفسنجان گفت: هیئت های مذهبی بعنوان یک ظرفیت معنوی می توانند با تهاجم فرهنگی و اخلاقی دشمنان مقابله کنند.

خانه » آخرین اخبار » هیئت های مذهبی بعنوان یک ظرفیت معنوی می توانند با تهاجم فرهنگی و اخلاقی دشمنان مقابله کنند

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در جلسه مشترک مسئولین هیئت های مذهبی که به منظور چگونگی برگزاری برنامه های فرهنگی در سال جدید و ماه های نیایش در محل اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان برگزار شد، گفت: در احادیث ائمه اطهار علیهماالسلام بیان شده است، مومن به توفیقات الهی و امداد های غیبی پروردگار، وجدان بیدار یا نفس لوامه و نصیحت پذیری و استفاده از تجربه دیگران نیازمند است.

حجت الاسلام حسینی خطاب به هیئت های مذهبی گفت: امیدوارم در انجام فعالیت های مذهبی شهرستان با نظم و عظمت مناسبت های ملی و مذهبی با شکوه برگزار شود و عزاداری سنتی خود را فراموش نکنیم.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام جشن میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: هیئت های مذهبی بعنوان یک ظرفیت معنوی می توانند با تهاجم فرهنگی و اخلاقی دشمنان مقابله کنند زیرا دشمن تمام تلاشش بر این است که محتوای عزاداری را از مردم بگیرد و با روش های مختلف اخلاف ایجاد کند.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی, دیگر دشمن نمیتواند عزاداری ها را وارونه جلوه دهد و آثار منفی برای عزاداری حضرت امام حسین (ع) به وجود آورد.

علی شاه حسینی رئیس شورای هیئت های مذهبی رفسنجان هم چنین با بیان تذکراتی در مورد رعایت نکات امنیتی، اخلاقی گفت: از هیأت ها و دسته های عزادار حسینی انتظار می رود ضمن مشارکت گسترده در برگزاری مناسبت های مذهبی و ملی حلقه های معرفت را در هیئت ها داشته باشند و مسئولان هیئت های مذهبی هوشیاری خود را در همه زمینه ها حفظ کنند.

وی در ادامه بر اجرای عزاداری ها به صورت سنتی تأکید نمود.

برچسب ها:
آسیب های اجتماعی خانه خشتی رفسنجان هیئت های مذهبی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان