رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان خبر داد؛

طرح ملی ” محله عاری از دخانیات ” در رفسنجان

  • شناسه خبر: 63864
طرح ملی ” محله عاری از دخانیات ” در رفسنجان

به منظور آگاه سازی افراد جامعه از مضرات دخانیات و به بهانه تشویق به ترک دخانیات، طرح “محله عاری از دخانیات” در دبستان دخترانه شاهد شهرستان رفسنجان اجرا شد.

خانه » آخرین اخبار » طرح ملی ” محله عاری از دخانیات ” در رفسنجان

به گزارش  “خانه خشتی”، به منظور آگاه سازی افراد جامعه از مضرات دخانیات و به بهانه تشویق به ترک دخانیات، طرح “محله عاری از دخانیات” در دبستان دخترانه شاهد شهرستان رفسنجان برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان با اشاره به برگزاری طرح ملی “محله عاری از دخانیات”، گفت: این طرح با مشارکت اعضاء جوانان هلال احمر و دانش آموزان در این شهرستان انجام شد. DSC06078حسن امینی رنجبر یکی از اهداف مهم هلال احمر را ارتقای سطح سلامت افراد جامعه دانست و افزود: اهدافی همچون کمک به بهبود سطح سلامت در بین افراد و خانواده‌ها، سازمان‌دهی توان تخصصی داوطلبان در راستای بهبود وضعیت سلامت در جامعه و مشارکت در امر گسترش نظام سلامت از طریق ارائه خدمات سلامت در حوادث و شرایط عادی باید در این طرح مورد توجه خاص قرار گیرد.DSC06061وی از اجرای مسابقه ای با ۵ سوال در رابطه با مضرات دخانیات و توزیع ۱۲۰ سی دی در بین دانش آموزان خبر داد و گفت: پس از ارسال جواب ها به کرمان و سپس تهران، نتیجه این مسابقه در هفته هلال احمر در ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه امسال منتشر می شود.

برچسب ها:
احباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان طرح ملی ” محله عاری از دخانیات ” در رفسنجان محله عاری از دخانیات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان