محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خانه خشتی؛

ابراز تأسف قدیری ابیانه از مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی/عملکرد هاشمی رفسنجانی از فتنه ۸۸ تاکنون در مواردی مطلوب ارزیابی نمی شود

  • شناسه خبر: 63426
ابراز تأسف قدیری ابیانه از مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی/عملکرد هاشمی رفسنجانی از فتنه ۸۸ تاکنون در مواردی مطلوب ارزیابی نمی شود

قدیری ابیانه گفت: عملکرد هاشمی رفسنجانی از فتنه ۸۸ تاکنون در مواردی مطلوب ارزیابی نمی شود و نقاط ضعف زیادی هم دارد.

خانه » آخرین اخبار » ابراز تأسف قدیری ابیانه از مواضع اخیر هاشمی رفسنجانی/عملکرد هاشمی رفسنجانی از فتنه ۸۸ تاکنون در مواردی مطلوب ارزیابی نمی شود

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، در توضیح آنچه توسط وب سایت وی تحت عنوان «خاطره ام از دعوت حاج احمد خمینی به مخالفت با سیاست های آیت الله هاشمی رفسنجانی» منتشر شده است، گفت: آن زمان فرصت نشد از حاج احمد آقا بپرسم به کدام سیاست هاشمی رفسنجانی انتقاد دارد تا بتوانم ارزیابی کنم که آیا این انتقاد به جا هست یا خیر.

این کارشناس علوم استراتژیک در ادامه اظهار کرد: آن زمان برداشت من از سیاست های آقای هاشمی رفسنجانی مثبت بود و از این حمایت و همکاری هم پشیمان نیستم.

وی علت ذکر این خاطره را با یادآوری این مطلب که پس از پایان دوره ریاست جمهوری هاشمی، مقام معظم رهبری فرمودند هیچ کس برای من هاشمی نمی شود، اعلام کرد و افزود: معتقدم افراد باید برای تیرهایی که به سمت رهبر شلیک می شود، سینه خود را سپر کنند؛ آن زمان چنین توقعی از هاشمی رفسنجانی نسبت به رهبری داشتم و برداشتم این بود که این کار را می کند و اگر هاشمی رفسنجانی سپر رهبری شود، من هم باید سپری برای او شوم و جلوی شلیک تیرها به سمت وی را بگیرم.

قدیری ابیانه-خانه خشتی (۵)

قدیری ابیانه در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی” مبنی بر بیان علت مخالفت وی با مواضع کنونی هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: این من نیستم که خط عوض کردم، من هنوز هم از آن هاشمی حمایت می کنم؛ اما عملکرد هاشمی رفسنجانی از فتنه ۸۸ تاکنون در مواردی مطلوب ارزیابی نمی شود و نقاط ضعف زیادی هم دارد.

این کارشناس علوم استراتژیک با بیان اینکه آرزوی من این است که هاشمی رفسنجانی در امتداد رهبری حرکت و عمل کند، افزود: آرزو می کنم آقای هاشمی به توصیه حضرت امام (ره) به وی راجع به جدا نشدن از رهبری پای بند باشد، در همراهی با رهبری کوتاهی نکند و همان هاشمی باشد که امام و امت از او انتظار داشتند.

محمد حسن قدیری ابیانه با اشاره به صحبتی از هاشمی رفسنجانی، گفت: اگر هاشمی به این سخن خود، عمل کند خیلی خوب است؛ مثلا در جایی گفتند اگر اختلاف دیدگاهی با مقام معظم رهبری داشته باشم، با ایشان مطرح می کنم تا یکدیگر را قانع کنیم و اگر نتوانستم قانع شوم یا قانع کنم، بر من حجت تمام است چون ایشان رهبر است و باید اطاعت کنم.

وی در بیان معنای پیروی از ولایت گفت: قرار نیست همه مثل رهبر فکر کنند، اما باید همه مطیع او باشند.

قدیری ابیانه-خانه خشتی (۴)

کارشناس علوم استراتژیک با بیان اینکه برخی اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی به وضوح مواضع ضد انقلابی گرفتند، افزود: هر چند آیت الله هاشمی مسئول مواضع فرزندانی که ازدواج کرده اند، نیست، اما می توانست در این موارد اعلام برائت کند، در حالی که چنین برائتی را مشاهده نکردم.

وی با تأکید بر اینکه من عادت ندارم مواضع افراد را بر اساس نگاه دیگران بسنجم، اضافه کرد: مواضع افراد را بر اساس عملکردشان می سنجم و ممکن است از برخی عملکردها دفاع یا از برخی انتقاد کنم.

این کارشناس علوم استراتژیک با ابراز تأسف گفت: چند سالی است که وی در برخی مواقع مواضعی اتخاذ می کند که دوستداران واقعی شان را آزرده و دشمنان نظام را خشنود می کنند.

قدیری ابیانه در پاسخ به کسانی که به وی می گویند چرا در رابطه با هاشمی خط عوض کردی، توضیح داد: خط من پیروی، اطاعت و حمایت از رهبری است و از هر کسی که در این خط عمل کند حمایت می کنم؛ اما اگر فردی خط عوض کند، قرار نیست از او حمایت کنم.

وی افزود: من با هر کسی که با ولایت و رهبری زاویه داشته باشد، زاویه خواهم داشت؛ معیارمن ولایت است که لازمه عمل به اسلام می باشد.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان فتنه 88 قدیری ابیانه هاشمی رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سعید

    قدیری ابیانه کارشناس رسمی خانه خشتی

    م

    یار قدیم!!!!!دشمن دیرین!!!!!!

    کشاورز

    درودبرهاشمی یار ویاور امام ورهبری
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان