دیدار با اولین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان

  • شناسه خبر: 62437
دیدار با اولین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان

حجت الاسلام سید محمود حسینی به همراه پرسنل اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان دیدار کردند.

خانه » آخرین اخبار » دیدار با اولین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان به همراه پرسنل این اداره با حجت الاسلام عباس پورمحمدی رئیس سابق و امام جماعت مسجد امام (ره) دیدار کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ، مراتب تشکر و قدردانی خود را از  خانواده پورمحمدی اعلام داشت و گفت: وجود ایشان در رفسنجان که فرزندان خدوم دارند برای ما مایه افتخار است و این خانواده‌ها برای همه کشور الگو هستند و فرهنگ اسلامی و قرآنی را در رفسنجان نشر و گسترش می دهند.
وی با تأکید بر اینکه عمل به قرآن و دین موجب سعادت دنیا و آخرت است، بر ضرورت نشر و گسترش بیش از پیش فرهنگ متعالی دین مبین اسلام در رفسنجان تاکید کرد و گفت: کسی که در دستگاه سازمان تبلیغات اسلامی خدمت می کند از ارزش والایی برخوردار است؛ زیرا خدمت به اهلبیت (ع) و دستگاه روضه خوانی برای امام حسین (ع) است.

در این دیدار پیرامون مسائل فرهنگی شهر گفتگو و تبادل‌ نظر شد.

گفتنی است حجت الاسلام عباس پورمحمدی اولین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از سال۱۳۶۱ به اجرای کار فرهنگی ,اقامه نماز و اعزام مبلغ می پرداخت.

دیدار با اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان-خانه خشتی (۱) دیدار با اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان-خانه خشتی (۲) دیدار با اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان-خانه خشتی (۳) دیدار با اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان-خانه خشتی (۴) دیدار با اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان-خانه خشتی (۵) دیدار با اولین رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان-خانه خشتی (۶)

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی دیدار با اولین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان