گزارش خانه خشتی از مسافرین نوروزی امامزاده سید غریب؛

مسولین در عمل رسیدگی کنند/ برخی کارها شان و منزلت امامزاده سید غریب را پایین می آورد

  • شناسه خبر: 62245
مسولین در عمل رسیدگی کنند/ برخی کارها شان و منزلت امامزاده سید غریب را پایین می آورد

امامزاده سید غریب همان طور که از اسمش پیداست، واقعا در بین مسولین و مردم شهرستان رفسنجان غریب واقع شده است.

خانه » آخرین اخبار » مسولین در عمل رسیدگی کنند/ برخی کارها شان و منزلت امامزاده سید غریب را پایین می آورد

به گزارش “خانه خشتی“، در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری، مسافرینی از استان و سایر نقاط کشور به آستان مقدس امامزاده سید غریب شهرستان رفسنجان مشرف شدند اما برخی از آنان در برگشت با نارضایتی کامل از این مکان مقدس رفتند.

با حضور خبرنگار ما در جمع برخی از مسافرین نوروزی، علت نارضایتی آن ها را جویا شد که عمده آن ها عدم وجود آسایش برای مسافرین بدلیل حضور برخی از افغانان و برخی از جوانان منطقه، عدم وجود امنیت نسبت به وسایل نقلیه و وسایل شخصی، روشنایی بسیار کم در محوطه و عدم وجود روشنایی در پارکینگ وسایل نقلیه، عدم وجود نظافت و پاکیزگی در محوطه و سرویس های بهداشتی و وضوخانه بود.

به گفته خبرنگار “خانه خشتی“، برخی مسافرین وجود این مشکلات و برخی از کارهای غیر اخلاقی که در این مکان مقدس صورت گرفته است، شان و منزلت این بارگاه را پایین آورده است و برخی ها فقط برای تفریح ناسالم به این مکان آمده اند.

امامزاده سید غریب همان طور که از اسمش پیداست، واقعا در بین مسولین و مردم شهرستان رفسنجان غریب واقع شده و مسولین نسبت به این امامزاده که زینت معنوی شهرستان رفسنجان محسوب می شود، هیچگونه اقدامی نسبت به بهتر عمل کردن این امامزاده و فرهنگ سازی در این مکان نکرده اند .

خبرنگار “خانه خشتی”  در گفت وگو با مردم با انتقاد های بسیار شدید روبرو شد که فقط به همت و تلاش در عمل مسولین شهرستان و اداره اوقاف رفسنجان می توان رضایت آن ها را جلب نمود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی گزارش خانه خشتی از مسافرین نوروزی امامزاده سید غریب؛
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    واقعا امکانات نداره وقت سال تحویل هم به خیال اینکه طبق اعلام اوقاف که همه امامزاده ها مراسم سال تحویل برگزار میشه به انجا رفتیم نفهمیدیم کی سال تحویل شد هیچ دستگاه صوتی یا تصویری روشن نبود وسیله گرمایشی مناسبی نداشت سرماخوردیم وچند روز اول عید مریض بودیم براستی غریب است اگر .....

    محمد

    واقعا زشته یه امامزاده با این عظمت در شهر رفسنجان یه امام جماعتی برای اقامه نماز نداشته باشه واقعا زشته یه سیستم صوت درست حسابی نداشته باشه یه چراغ بالا گنبد و گلدسته روشن نباشه که یکی شب میاد بفهمه این امام زاده است. دوربین مدار بسته نداشته باشه که وقتی موتور پسر خالمو میدزدن نشه دزدشو پیدا کرد امامزاده سید جلال الدین نوق صد بهتره اینه مسولیییییییین خواهشا رسیدگی کنید البته به گفته خبرنگار در عمل نه در گفتن من که دل پری دارم از مسولین امامزاده دیگر بازدیدکنندگان رو نمیدونم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان