فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خبر داد؛

گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه رفسنجان به منطقه رزمایش اعزام شدند

  • شناسه خبر: 60539
گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه رفسنجان به منطقه رزمایش اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان از اعزام گردان های بیت المقدس با حضور نیروهای حوزه های مقاومت در اردوگاه شهید میرافضلی خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه رفسنجان به منطقه رزمایش اعزام شدند

سلطانی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از اعزام گردان های بیت المقدس با حضور نیروهای حوزه های مقاومت خبر داد و گفت: صبح امروز عملیات استقرار حوزه های مقاومت در اردوگاه شهید میرافضلی آغاز شد.

علی سلطانی در ادامه به اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور نیروهای گردان های بیت المقدس اشاره کرد و افزود: عصر امروز برنامه های فرهنگی شامل حلقه های صالحین، کلاس های آموزشی و دعای کمیل نیز در محل اردوگاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آغاز رسمی رزمایش صبح روز جمعه بیست و دوم اسفند ماه با رمز محمد رسول الله آغاز می شود، اظهار داشت: پس از ارسال رمز عملیات از سوی سپاه ثارالله استان، عملیات امداد و نجات، مبارزه با اغتشاشات، دفاع ثابت و منطقه ای، کمین و ضد کمین و دورادور شهری اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با اشاره به اینکه اقتدار و حضور نیروهای رزمایش با حضور هفت گردان فردا صبح انجام می شود، گفت: این مراسم با حضور مسئولین برگزار و پس از آن نماز ظهر و عصر اقامه می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رزمایش محمد رسول الله رفسنجان سپاه ناحیه رفسنجان گردان های بیت المقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان