پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مشارکت شهرداری رفسنجان در احداث سه پروژه فرهنگی – تجاری

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، پورمحمدی شهردار رفسنجان در جمع خبرنگاران از مشارکت شهرداری با بخش خصوصی برای احداث پروژه های مختلف تجاری، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و … خبر داد و گفت: پروزه پیامبر اعظم (ص) با زیربنای بیش از ۱۸ هزار متر مربع با کاربری مسکونی – تجاری و با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از این مجموعه هاست که هزینه احداث آن بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بوده است.

علی اکبر پورمحمدی با بیان اینکه سهم شهرداری رفسنجان در اجرای پروزه پیامبر اعظم (ص) ۳۷ میلیارد ریال بوده است، اظهار داشت: این مجموعه هم چنین دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.

وی با اشاره به پروژه ستار در زمینی به مساحت بیش از چهار هزار متر مربع و زیربنای بیش از ۱۶ هزار متر مربع در هفت طبقه را از پروزه های تفریحی – تجاری شهرستان عنوان کرد که هم اکنون به بهره برداری رسیده است و اظهار داشت: این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی با گنجایش ۱۸۰ خودرو بوده و بیش از یکصد و ۸۰ واحد تجاری و اداری دارد.

شهردار رفسنجان هم چنین از افتتاح مجتمع آگاه در سال آینده خبر داد و گفت: این مجموعه که در ساخت آن از معماری سنتی الهام گرفته شده، دارای مهمانسرا، رستوران اختصاصی، کافی شاپ، مسجد و نمازخانه، کتابخانه، استخر، سینما و سالن آمفی تئاتر، سالن های ورزشی و کلاس های آموزشی می باشد.

پورمحمدی هم چنین از ساخت سالن اختصاصی اسکیت روی یخ در مجموعه آگاه ابراز امیدواری کرد و افزود: این سالن که برای احداث آن ۷ میلیارد تومان هزینه شده است، دومین سالن اسکیت روی یخ در کشور است.

خروج از نسخه موبایل