رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان عنوان کرد

برپایی بیش از ۲۰۰ پایگاه «اکرام فاطمی شور نیکوکاری» در رفسنجان

  • شناسه خبر: 59876
برپایی بیش از ۲۰۰ پایگاه «اکرام فاطمی شور نیکوکاری» در رفسنجان

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان از راه اندازی بیش از ۲۰۰ پایگاه امداد در روزهای سیزدهم تا پانزدهم اسفند ماه خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » برپایی بیش از ۲۰۰ پایگاه «اکرام فاطمی شور نیکوکاری» در رفسنجان

امیرحسینی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از راه اندازی بیش از ۲۰۰ پایگاه امداد در روزهای سیزدهم تا پانزدهم اسفند ماه خبر داد و گفت: همزمان با آغاز اکرام فاطمی و شور نیکوکاری در سراسر کشور، ۱۵۴ پایگاه کمیته امداد در مدارس راه اندازی گردید.

رضا امیرحسینی با بیان اینکه ظهر امروز همزمان با اقامه نماز جمعه، پایگاه های کمیته امداد در محل مصلی امام خامنه ای رفسنجان جهت دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم آماده هستند، اظهار داشت: روز گذشته ۲۵ پایگاه در سطح شهرستان دایر شد که با همکاری پایگاه های بسیج کمک های مردمی را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه کمک های دریافتی به نیازمندان واقعی اهدا می شود، گفت: مددجویان از طریق مأمورین تحقیق کمیته امداد در سطح شهرستان شناسایی و معرفی می شوند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی” در خصوص ناچیز بودن حقوق ماهیانه مددجویان گفت: حقوق مستمری بگیران و مددجویان از مرکز ابلاغ می شود ضمن ان که در کنار آن باید مددجویان با تلاش بیشتر برای توسعه فعالیت های خود با صرفه جویی و مدیریت هزینه ها زندگی خود را بگذرانند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار "خانه خشتی"، از راه اندازی بیش از 200 پایگاه امداد در روزهای سیزدهم تا پانزدهم اسفند ماه خبر داد کمیته امداد امام
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان