گفتگوی اختصاصی خانه خشتی با مخترع رفسنجانی؛

وقتی پیچ اقتصاد مقاومتی در راهروی ادارات گیر می کند/ حرف هایی که خبر از انقلابی بزرگ در صنعت خودرو می دهد

  • شناسه خبر: 59651
وقتی پیچ اقتصاد مقاومتی در راهروی ادارات گیر می کند/ حرف هایی که خبر از انقلابی بزرگ در صنعت خودرو می دهد

مخترع رفسنجانی با بیان اینکه مسئولین از تولیدات و اختراعات داخلی حمایت نمی کنند، گفت: تنها در حضور وکیلم با ایران خودرو قرارداد می بندم.

خانه » آخرین اخبار » وقتی پیچ اقتصاد مقاومتی در راهروی ادارات گیر می کند/ حرف هایی که خبر از انقلابی بزرگ در صنعت خودرو می دهد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، از دو سال پیش به دنبال یافتن پاسخی برای علت سوختن واشر پژو شروع به تحقیقات کرد و پس از تلاش فراوان و فعالیت شبانه روزی ۱۱ ماهه با تغییر در سیستم خنک کننده این خودرو توانست با کاهش دمای جوش آب موفقیتی در این زمینه به دست آورد و جلوی تغییرات دمایی آمپر خودروی پژو محصول ایران خودرو در مسافت های طولانی را بگیرد.

ارائه طرح فشارشکن خودرو برای اولین بار در کشور به هیچ وجه مورد استقبال مسئولین قرار نگرفت و کوشش عباس عبادی مقدم پس از کش و قوس بسیار در ادارات مختلف شهرستان و کافی نت ها مختلف ثبت نشد؛ چرا که امکان چنین ثبتی برای خودرو به صورت غیر حضوری وجود نداشت و باید به تهران می رفت.

اختراع فشارشکن اتومبیل در رفسنجان_خانه خشتی (۱)

آنچه در گفت و گوی اختصاصی با این تعمیرکار خودرو بیان شد، نشان از اراده پولادین وی و توجه بسیار ضعیف مسئولین به چنین اختراعی می داد؛ به طوری که اکنون حاضر است با مدیر کل ایران خودرو بنشید و در مقابل وی حرفی برای گفتن داشته باشد.

رفع اشکال خودروی پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در دو مرحله هم اکنون توسط آقای عبادی مقدم بر روی ۱۲۰ خودروی ساخت ایران خودرو اعمال شده و علاوه بر اینکه نقص خودرو کاملاً برطرف شده است، در هیچ بخش دیگری ایرادی حاصل نشده است.

توان این تعمیرکار رفسنجانی در رفع نقص دمایی خودرو، طبق اظهارات وی مانند بمب اتم صدا می دهد.

رد پیشنهادات مالی در شهر مشهد و اصرار وی برای ایجاد و راه اندازی این اختراع در رفسنجان و توجه عباس عبادی مقدم برای رفع مشکل سراسری در کشور جزو مواردی بود که در این گفت و گو مورد بحث قرار گرفت .

اختراع فشارشکن اتومبیل در رفسنجان_خانه خشتی (۳)

عبادی مقدم از ارتباط گرفتن با فردی در تهران و راهنمایی وی برای ثبت اختراع هم تعریف کرد و گفت: پس از آنکه در هیچ یک از ادارت مربوطه پاسخی نیافتم و کافی نت ها نیز برای ثبت اختراعم راه حلی ارائه ندادند، با مشاوره یکی ازآشنایانم توانستم در سایتی ثبت اختراع کنم و تنها اطلاعی که به من رسیده، دریافت یک پیام کوتاه است که نشان می دهد طرح به ارگان مربوطه رسیده، اما تاکنون کسی در این خصوص با من تماس نگرفته است.

این تعمیرکار خودرو ساکن رفسنجان در سایر کشورهای دیگر هم تحقیقاتی داشته و با بررسی خودروهای مختلف پژو و توجه به عواملی چون آب و هوا و کیفیت کالای استفاده شده در انواع خودروها وجود چنین مشکلی را به کار بردن اجناس درجه پایین در خودروهای ساخت داخل می داند.

عباس عبادی مقدم با تعجب از وجود چنین مشکلی در محصولات ایران خودرو و عدم توجه این شرکت به رفع مشکل یاد می کند و اکنون حاضر است با تنظیم قرار داد با این شرکت کلیه اطلاعات و اختراعات خود را در اختیار ایران خودرو قرار دهد.

متعادل ساختن دما در رادیاتو خودروی پژو در مرحله اول توسط عباس عبادی مقدم توانسته مشکل این خودرو را به طور کامل برطرف نماید؛ این در حالی است که وی با تأکید بر اینکه هنوز مرحله دوم اختراع خود را بر روی هیچ خودرویی اعمال نکرده است و به دلیل ترس از کپی طرح و سایر مسائل فعلا قصد ندارد آن را بازگو کند و تنها با حضور وکیلش در حضور مدیر کل ایران خودرو راه حل را توضیح می دهد.

اختراع فشارشکن اتومبیل در رفسنجان_خانه خشتی (۶)

وی با ابرازگلایه از مسئولین خواستار حمایت آن ها در اختراع و راه اندازی طرح شد و از صرفه مالی این اقدام برروی خودروهای ساخت ایران خودرو خبر داد و گفت: در حال حاضر عیب یابی بر روی خودروهای پژو در این تعمیرگاه با دریافت ۲۰۰ هزار تومان از مشتری انجام می شود اما هزینه های تعویض سرسیلندر برای هر شخص چیزی بین ۲ تا ۵ میلیون تومان است.

عباس عبادی مقدم با ۲۰ سال سابقه در تعمیر انواع خودرو تضمین می کند طرح وی در کشور ایران، انقلابی در صنعت خودروهای ساخت ایران خودرو به وجود می آورد.

عدم توجه مسئولین به اجرای اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر گلایه های این تعمیرکار رفسنجانی بود که در صحبت هایش به آن اشاره کرد و گفت: اگر پاسخی از سوی مسئولین دریافت نکنم، شخصاً پیش رهبری می روم و اعلام می کنم که مسئولین مملکت فقط دم از تحریم می زنند در حالی که در داخل از تولیدات و اختراعات حمایت نمی کنند.

افزایش عمر رادیاتور پژو، رفع عیب کامل خودرو و کاهش خوردگی واتر پمپ و سرسیلندر و صرفه جویی در زمان و هزینه در کنار ایجاد ایمنی برای صاحبان خودرو از فوایدی است که اجرای این طرح بر روی خودروها به دنبال دارد.

اختراع فشارشکن اتومبیل در رفسنجان_خانه خشتی (۵)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اقتصاد مقاومتی ایران خودرو پژو خانه خشتی گفتگوی اختصاصی خانه خشتی با مخترع رفسنجانی؛
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امیرحسین

    من دوساله که از سیستم فشارشکن بر روی خود روم استفاده کردم و واقعا این سیستم عالیه خیلیی خیلیی ممنون از شما اقای عبادی

    amir

    ماشالا به اقای عبادی

    ا

    هنوز تنت به تن مسئولین نخورده آقای عبادی! صدات از جای گرمی میاد

    رضا

    درود به اقای عباس عبادی ایران و رفسنجان ب وجود ادمایی مثل شما باید افتخار کنه با ارزوی موفقیت برای شما

    سهیلا

    به ایشون واقعا خسته نباشید میگم و براشون آرزوی موفقیت دارم وامیدوارم همچنان در اجرایی شدن این طرح کوشا باشند انشا الله.

    بهمنيار

    به نام خدا آفرین بر آقای عبادی عزیز و آفرین بر سایت خانه خشتی داری بزرگ میشا بارک ا.....
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان