با حضور مسئولین؛

مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت در رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 59360
مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت در رفسنجان افتتاح شد

مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت وابسته به حوزه علمیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) سفیران هدایت با حضور مسئولین در رفسنجان افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت در رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت وابسته به حوزه علمیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) سفیران هدایت رفسنجان با حضور امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان افتتاح شد.

رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در آیین افتتاحیه این مجموعه ورزشی به تأکید اسلام بر امر ورزش اشاره نمود و گفت: برگزاری میدان مسابقه برای ورزش در قرآن نیز آمده است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان اهتمام به امر ورزش را از خواسته های امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب ورزش را از امور واجب برای جوانان می داند و به رشد تحصیل، تهذیب و ورزش سفارش می کند.

حجت الاسلام رمضانی پور توجه به ورزش های همگانی را از موارد مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و افزود: باید به همه ورزش ها توجه نمود و از استعدادهای فرزندان این مرزو بوم در تربیت قهرمانان استانی، کشوری و آسیایی و جهانی استفاده نمود.

وی با اشاره به اینکه ورزش و فرهنگ از هم جدا نیستند و ورزش نیز بار فرهنگی دارد، اظهار داشت: شهرستان رفسنجان در عرصه های علمی و فنی دارای جایگاه و رتبه است و در ورزش هم انتظار داریم اتفاقات خوبی رخ دهد.

لازم به ذکر است مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت با ۳۰۰ متر زیربنا دارای سه سالن مجزا در رشته های بدنسازی، آمادگی جسمانی و کاراته است.

افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت رفسنجان (۴) افتتاحیه مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت رفسنجان (۱۷)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت در رفسنجان افتتاح شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان