پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

کسب مدال قهرمانی ورزشکاران رفسنجانی در مسابقات کاراته سبک شوتوکان SKI کشور

به گزارش “خانه خشتی”، محمدرضا رحمانیان مسئول سبک شوتوکان SKI استان کرمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان SKI در بخش آقایان، در روزهای ۲۲ تا ۲۴ بهمن و با ۲۰ تیم و ۶۲۴ نفر شرکت کننده در شهرستان قزوین برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم رفسنجان با ۸ نفر شرکت کننده در مجموع کاتا و کمیته ۱۰ مدال به دست آورد و موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور شد.

رحمانیان در ادامه گفت: در این مسابقات آقایان جواد کریم زاده مدال طلای وزن آزاد ، ابوالفضل یوسف پور مدال طلای نونهالان وزن ۳۵- کیلوگرم ، احمدرضا زینلی مدال طلای مسابقات کاتا، محمد حسنی مدال نقره وزن آزاد ، مهدی مغویی نژاد مدال برنز رده سنی بزرگسالان، سبحان محمد قاسمی مدال برنز نوجوانان وزن ۵۲- کیلوگرم و امیر اسماعیلی مدال برنز رده سنی نونهالان وزن ۴۰- کیلوگرم را به دست آوردند.

مسئول سبک شوتوکان SKI استان کرمان با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانان قهرمان کاراته کشور در بخش بانوان، خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات که در شهرستان قشم برگزار شد بانوان رفسنجانی در رقابت با ۱۶ تیم شرکت کننده، مقام دوم کشور را بدست آوردند و ۱۲ مدال طلا را کسب کردند.

خروج از نسخه موبایل