پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

پیام ۲۲ بهمن ایستادگی است/ مسئولین «باید باید» نکنند، بگویند چکار کردیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رفسنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همت مردم و رهبری سلاله پیامبر اکرم (ص) حضرت امام روح الله الموسوی الخمینی به پیروزی رسید، اظهار داشت: پیام ۲۲ بهمن و حضور هر ساله مردم در راهپیمایی، این است که ما خسته نشدیم و راه ما راه علی (ع) و فاطمه (س) و حسین بن علی (ع) است.راهپیمایی ۲۲ بهمن در رفسنجان ۲۲ بهمن۹۳ رفسنجان راهپیمایی (۲۳)

وی در ادامه زنده کردن اسلام و مکتب اسلام را با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» دانست و افزود: پیام ما این است که ما ایستاده ایم و پایداری حرف ماست؛ استقامت مردم موجب شد در شهادت شهید الله دادی، عالی ترین مقامات اسراییل با واسطه گری کشورهای متعدد، از رهبران ایران خواستند دست نگه دارند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه صاحب اختیار ما خداست و هیچ کدخدای دیگری جز خدا نداریم، اظهار داشت: حرف حق هزینه می خواهد و ما با یاری خداوند ایستاده ایم و طبق فرمایش مرحوم علامه طباطبایی که از پیشگامان مبارزه در شهرستان رفسنجان هستند، هیچ خطر احتمالی ما را تهدید نمی کند.

مسئولین «باید باید» نکنند، بلکه بگویند چکار کردند

وی هم چنین خطاب به مسئولین عالی رتبه بیان کرد: مردم همه جا به وظیفه شان عمل نمودند و ایستادگی کردند؛ مسئولین «باید باید» نکنند، بلکه بگویند چکار کردند، «باید» را مردم باید بگویند؛ سرنوشت مملکت ما در لندن و واشنگتن نیست، باید در ایران، تهران و تمام کشور رقم بخورد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: با دشمنان نروید، به ملت اکتفا کنید؛ اگر سمت دیگران رفتید و آن ها را به رسمیت شناختید و به ملت پشت کردید، در دنیا و آخرت ذلیل هستید.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) گفت: بند بند استخوان هایم را جدا سازند و زنده زنده در شعله های آتش ما را بسوزانند و زن و فرزند و هستی مان را جلوی چشممان به غارت ببرند، هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد.

«هیهات من الذله» پاسخی برای سران آمریکا و اروپاست

حسینی «هیهات من الذله» را پاسخی برای سران آمریکا و اروپا اعلام کرد و خطاب به مسئولین گفت: لازم نیست در مسائل هسته ای با دیگران قدم بزنید و گفتمان خودمانی داشته باشید، با دوستان قدم بزنید و با دشمنان پیغمبر و اهانت کنندگان نروید که اگر مقابل آن ها بایستید، خطری ما را تهدید نمی کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دولت طبق وعده اش باید به وضعیت اقتصادی مردم رسیدگی کند، ادامه داد: اگر بین شرف و شکم تعارض و تزاحم شد، ما ملت بنی اسراییل نیستیم که غذای بهشتی را به خیار چنبر بفروشیم، ما ملت علوی و حسینی هستیم و اقتصادمان نیز از همین طریق تأمین می شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: دولتی ها به وعده های اصلاحات عمل کنند و به وضعیت معیشت مردم برسند که یکی از راه های آن مشارکت مردمی است؛ دولت بدون مردم نمی شود.

وی ضمن تشکر از دستگاه قضایی در خصوص مبارزه با فساد و گردن کلفتان، گفت: حرف مردم این است که هیچ کس آقا زاده و غیر آقا زاده نباشد، حاج آقا و غیر حاج آقا نباشد.

حسینی با اشاره به سخنان رهبری، وظیفه مردم را حفظ انقلاب از انحراف در آرمان ها بیان کرد و افزود: در سالیان طولانی به خصوص بعد از جنگ و رحلت امام خمینی (ره)، انحراف از آرمان ها جزو درگیری های اساسی بوده است و تلاش های زیادی در عرصه های سیاسی، اخلاقی و اجتماعی برای انحراف انقلاب ار روح خود صورت گرفت.

برجسته سازی مرزهای اعتقادی، فکری و سیاسی نظام اسلامی از انحراف انقلاب جلوگیری می کند

این استاد دانشگاه جلوگیری از تکرار انحراف در انقلاب را برجسته سازی مرزهای اعتقادی، فکری و سیاسی نظام اسلامی دانست و با اشاره به اینکه تنفر از آمریکا و شیطان بزرگ همیشه وجود دارد و با حل مسائل هسته ای از بین نمی رود، گفت: «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» حرف مردم است، حرف این گروه و آن گروه نیست، آمریکا همیشه دشمن ماست.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی هم چنین خطاب به آنان که راه حل مشکلات را گذر از سانفرانسیسکو می دانند، به سخنی از امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: آن هایی که خواب آمریکا را می بینند، خدا بیدارشان کند.

وی وظیفه همه مردم را توجه به جریان فتنه بیان داشت و با سوگند به کلام الله مجید، گفت: به جز ولایت فقیه، به هیچ حزب و گروهی تعلق ندارم و  هشدار می دهم در مملکت ما فتنه مجدد راه نیندازند.

حسینی شناخت فتنه گران را از ضرورت ها دانست و افزود: در سال ۸۸ و ۷ ماه قبل از انتخابات عده ای کمیته صیانت از آرا و تقلب راه انداختند و اکنون ۱۴ ماه قبل از انتخابات یکی از آقایان چنین حرفی زد؛ باید مراقب باشیم که این کلید رمز آشوب است.

مواظب عایشه ها، طلحه ها و زبیرهای انقلاب باشید

این استاد دانشگاه هشدار داد: مواظب عایشه ها، طلحه ها و زبیرهای انقلاب باشید.

وی حضور مردم در راهپیمایی را ایستادگی آنان پای انقلاب، امام و رهبری و دین بیان کرد و خطاب به آنانی که در مبارزات بوده اند و سوابق خوبی داشته اند، گفت: اگر شما ریزش کردید، مردم ریزش نمی کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در مسائل هسته ای باید متکی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب بود، با استناد به به ماده ۴ بند ۲ در MPT دستیابی و استفاده از انرژی هسته ای را حق مسلم همه کشورها دانست و اظهار داشت: این توافق در سال ۱۹۶۸ انجام شده و چیز جدیدی نیست.

وی پشتیبانی از دولت، مجلس و قوه قضاییه را وظیفه همه مردم بیان کرد و گفت: ما فقط یک رهبر و مقتدا داریم و همه را با حضرت آیت الله العظمی امام سید علی خامنه ای محک می زنیم.

خروج از نسخه موبایل