پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تفاهم نامه دو طرح فناوری در ستاد مثلث توسعه اقتصادی رفسنجان امضا شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، با حضور واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفاهم نامه ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رفسنجان با شرکت های شایان کاو و آرمان صنعت رفسنجان امضا شد.

حمیدرضا ایرانمنش مؤسس شرکت شایان کاو در سخنانی با اشاره به فعالیت های این مجموعه از سال ۷۲ تاکنون، اظهار داشت: شرکت شایان کاو طی سال های متمادی به عنوان صنعتگر برتر استان و ممتاز ایران شناخته شده است.

وی در ادامه به ساخت موتور سیکلت های برقی توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: با ساخت و گسترش تولید این نوع موتور سیکلت، ضمن کاهش آلودگی صدا و هوا، در نوسازی ناوگان شهری و ذخیره انرژی سهم قابل توجهی خواهیم داشت.

ایرانمنش با بیان اینکه در سال ۹۴ در تولید این محصول به خودکفایی در کشور می رسیم، گفت: در صورت تخصیص وام و رفع بحران مالی، به قطب تولید موتورسیکلت برقی در منطقه تبدیل می شویم و آن را صادر می کنیم.

علی بهرام پور اولین تولید کننده کابل های نسل جدید فیبر نوری در ایران این مجموعه را از نظر تکنولوژِی در خاورمیانه بی نظیر دانست و گفت: کارخانه فیبر نوری آرمان صنعت می تواند بازویی قوی برای توسعه پایدار در حوزه ارتباطات باشد.

وی با بیان اینکه کلیه متخصصین این مجموعه ایرانی بوده و آموزش های لازم را در این زمینه کسب کرده اند، گفت: با تولید کابل های نسل جدید فیبر نوری، ضمن افزایش طول عمر کابل، در هدر رفت سرمایه ملی نیز کاهش چشمگیری خواهیم داشت و قیمت تمام شده آن را به میزان ۲۰ تا ۲۵ درصد کاهش می دهیم.

بهرام پور با اعلام اینکه شرکت با بحران مالی مواجه می باشد، اظهار داشت: تلاش می کنیم با تأمین ترمو پلاست در داخل ایران از وزود کابل های نامرغوب چینی به بازار جلوگیری کنیم.

خروج از نسخه موبایل