با حضور مدیر‌عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رفسنجان؛

آخرین جایگاه سوخت‌گیری در رفسنجان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت+عکس

  • شناسه خبر: 56855
آخرین جایگاه سوخت‌گیری در رفسنجان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت+عکس

مدیر‌عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رفسنجان با اشاره به اینکه هم اکنون از لحاظ وجود نازل‌های سوخت‌گیری در کشور رتبه اول را داریم، گفت: از این پس مجوز احداث جایگاه سوخت گیری به رفسنجان تعلق نمی‌گیرد.

خانه » آخرین اخبار » آخرین جایگاه سوخت‌گیری در رفسنجان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت+عکس

سلیمانی مدیر‌عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رفسنجان با اشاره به اینکه هم اکنون از لحاظ وجود نازل‌های سوخت‌گیری در کشور رتبه اول را داریم، گفت: از این پس مجوز احداث جایگاه سوخت گیری به رفسنجان تعلق نمی‌گیرد.

حیدر سلیمانی از وجود ۳ جایگاه سوخت در حال احداث در رفسنجان خبر داد و افزود: این جایگاه ها در مسیرهای جاده سرچشمه، حدفاصل کبوترخان و کاشی الماس کویر، کمربندی کریم‌آباد احداث می شوند.

وی به بهسازی جایگاه سوخت رسانی ۲۲ بهمن با هزینه ای بالغ بر ۲٫۵ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: در این جایگاه انواع بنزین سوپر، معمولی و گاز مایع عرضه می‌شود.

افتتاح جایگاه سوخت گیری در رفسنجان_خانه خشتی (۲) افتتاح جایگاه سوخت گیری در رفسنجان_خانه خشتی (۶) افتتاح جایگاه سوخت گیری در رفسنجان_خانه خشتی (۴) افتتاح جایگاه سوخت گیری در رفسنجان_خانه خشتی (۵) افتتاح جایگاه سوخت گیری در رفسنجان_خانه خشتی (۳) افتتاح جایگاه سوخت گیری در رفسنجان_خانه خشتی (۱)

برچسب ها:
اخبار رفسنجان برق جایگاه سوخت گیری رفسنجان خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    بابا فقط افتتاح شد دیگه هیچ خدماتی ندارد/ چون دولتی است و هیچ کس دلش نمی سوزد. اگر خصوصی بود مانند سایر جایگاهها پس از تعمیر و بازسازی شروع بکار میکرد و افتتاح هم نمی خواست.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان