به مناسبت دهه فجر؛

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان بیانیه منتشر کرد

  • شناسه خبر: 56438
سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان بیانیه منتشر کرد

سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان به مناسبت دهه فجر بیانیه صادر کرد.

خانه » آخرین اخبار » سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان بیانیه منتشر کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان کرمان به مناسبت دهه فجر بیانیه صادر کرد؛ متن بیانیه این سازمان در ادامه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمِ

 « اِنَّ الله لٰا یُغَـیِّرُ مابِقَوْمٍ حَتّی یُغَـیِّرُوا مابِاَنْفُسِهِمْ »

 خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی دهد تا آنها وضع خود را تغییر دهند 

دهه فجر ، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است و تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

بی شک مردم ولایتمدار ما در آستانه سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی همچنان بر  آرمان هایی که بر پایه آن ها ایثار و از خود گذشتگی های خود را در راه شکوفایی انقلاب ارزانی داشته اند،ثابت قدم هستند.

دشمنان اسلام، انقلاب و ملت غیور جمهوری اسلامی که از ابتدایی ترین روزهای انقلاب به دشمنی با این نهال نو پا پرداخته اند همچنان بذر کینه را در دلهایشان آبیاری می کنند تا شاید بتوانند ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند.

اما پیروان راستین انقلاب و اسلام با رهنمودهای ارزشمند حکیم فرزانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای همچنان راه راستین امام راحل را می پیمایند و خاری در چشم و گلوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در این روزهایی که به خون شهدای انقلاب معطر است در برابر پروردگارمان قسم یاد می کنیم تا همچنان با حفظ ارزش های اصیل اسلامی در راه علم و دانش حرکت کرده و نخواهیم گذاشت تا چوب تحریم ها به گردش چرخ اقتصاد کشور و در راس آن ها حوزه کشاورزی خللی وارد کند.

از خداوند منان سپاسگذاریم که سی و شش سال نعمت افتخار و آرامش را به مردم مسلمان ما ارزانی داشت و ما را همچون ستاره ای درخشان در میان سایر ملت ها قرار داد.

از مردم عزیز کشورمان و خصوصا فعالان حوزه کشاورزی ایران اسلامی نیز کمال تشکر را داریم که در این سال های پر از افتخار، پشتیبان اصلی انقلاب و اسلام بودند و در جهت اعتلای ایران بیشترین مجاهدت ها را از خود به یادگار گذاشتند.

ما نیز همگام با شما ملت مسلمان در راهپیمایی عظیم ۲۲بمهن شرکت کرده تا بار دیگر به غرب و شرق عالم ثابت کنیم که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند ما را از عهد و پیمانی که با امام و شهدا بسته ایم دور کند.

به امید پیروزی نهایی حق و روشنایی بر ظلم و تاریکی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان کرمان به مناسبت دهه فجر بیانیه صادر کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان