پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

همسر من همانند اربابش امام حسین (ع) و برادرش حضرت ابالفضل (ع) بدنش اِرباً اِربا شد

به گزارش “خانه خشتی“، همسر شهیدمدافع حرم سردار محمد علی الله دادی در گفت و گو با بوتیا ، در رابطه با شهادت همسرش گفت : همسر من همانند اربابش امام حسین (ع) و برادرش حضرت ابالفضل (ع) بدنش اِرباً اِرباً شد .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با واکنش ایشان به هنگام شنیدن خبر شهادت همسرش می گوید :وقتی خبر شهادت همسرم را به من دادند خدا را شکر کردم و گفتم خدایا راضی ام به رضای تو.

همسر شهید الله دادی از رابطه دوستانه و صمیمی ایشان در منزل گفت و ادامه داد : رابطه خیلی صمیمی و عاشقانه ای را تا آخرین لحظات با ایشان داشتم و در تمام ماموریت های ایشان از شروع مسئولیت در سیرجان گرفته تا سوریه همه جا در کنار او بودم .

وی از ویژگی های برجسته شهید از او پرسیدیم و او عنوان کرد  : شهید الله دادی هر دوشنبه و پنجشنبه روزه می گرفت ،حتی زمانی که در حال ماموریت در صحرای طبس بود .

این یار و همراه همیشگی شهید در خصوص ولایت مداری الله دادی گفت : او احترام خاصی برای مقام معظم رهبری قائل بود و در همه زمینه ها حرف ایشان را ملاک انتخاب خود قرار می داد .

وی در پایان تاکید کرد : دعا کنید که ریشه کفر ،داعش ،صهیونیسم و آمریکا از بن برکنده شود و امام زمان هر چه زودتر ظهور کنند تا انتقام همه شهداء از جمله شهید ما را بگیرد .

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل