مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه رفسنجان برگزار شد+عکس

  • شناسه خبر: 54838
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه رفسنجان برگزار شد+عکس

مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله کرمان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه رفسنجان برگزار شد+عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان و اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندهان رده های بسیج ، جمعی از خانواده های معظم شهداء و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان رفسنجان ، سرهنگ علی سلطانی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان منصوب و از زحمات سرهنگ علی اسدی فرمانده سابق این ناحیه تقدیر بعمل آمد.

سرهنگ علی سلطانی به عنوان سیزدهمین فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان پیش از این نزدیک به دو سال در سمت جانشین فرماندهی مشغول به خدمت بوده است.

لازم به ذکر است سرهنگ علی اسدی روز گذشته از سوی فرمانده سپاه ثارالله به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت حضرت رسول(ص) کرمان منصوب شد.

سرهنگ علی اسدی در این مراسم تعادل و همدلی بین اقشار مختلف و سازماندهی و ساماندهی حوزه های مقاومت را از اهداف خود در طول دوره خدمت خود عنوان کرد و حرکت حول محور ولایت را متذکر شد و گفت: بسیج متعلق به همه است و از هیچ جناح و حزبی حمایت نمی کند.

سرهنگ علی سلطانی نیز در ادامه ضمن تشکر از هیئت رییسه سپاه ثارالله استان کرمان به دلیل حسن اعتماد آن ها در انتخاب وی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان، ابراز داشت: امروز وظیفه اصلی بسیج جنگ نیمه سخت است و فراخوانی گردان ها و آمادگی بسیجیان بخشی از جمله این فعالیت هاست.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان حلقه های صالحین را از ضرورت های بسیج عنوان کرد و توجه به ایجاد پیوند با ولایت را یادآور شد و افزود: اگر در جنگ نرم چشم و گوش ما به صحبت رهبری و ولایت باشد، در هر سنگری که باشیم، ماندگار می شویم.

سلطانی جدایی از خط ولایت را از مهم ترین خطرات جنگ نرم بیان کرد و ضمن اعلام آمادگی به عنوان حافظ دستاوردهای خون امام و شهدا اظهار داشت: وام دار هیچ حزب و گروهی نیستیم و نخواهیم بود و آنچه مقام معظم رهبری و فرماندهی سپاه ابلاغ کند، اجرا می کنیم.

تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۱۳ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۱۲ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۱۰ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۸ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۷ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۲ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۳ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۱ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی) تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۵ تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان(خانه خشتی)۴

برچسب ها:
اخبار رفسنجان رفسنجان مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه رفسنجان برگزار شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فرماندهی واحد مقاومت شهید عباسی دبیرستان علوی

    جناب سرهنگ علی سلطانی انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت فرماندهی سپاه ناحیه رفسنجان تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون شمار را در سایه عظمای ولایت آرزو مندیم. ابوالفضل غلامحسین نژاد فرماندهی واحد مقاومت شهید عباسی دبیرستان علوی رفسنجان

    رها

    سلام ان شاالله به قشر جوان هم اهمیت بدهند

    حسین

    با توجه به اینکه شناخت کمی از سلطانی دارم امیدوارم این پاراگراف آخری را راست گفته باشد. سلطانی جدایی از خط ولایت را از مهم ترین خطرات جنگ نرم بیان کرد و ضمن اعلام آمادگی به عنوان حافظ دستاوردهای خون امام و شهدا اظهار داشت: وام دار هیچ حزب و گروهی نیستیم و نخواهیم بود و آنچه مقام معظم رهبری و فرماندهی سپاه ابلاغ کند، اجرا می کنیم.

    محمد ابوالحسنی

    انشاا.. همیشه سربلند و پیروز باشید و موفق در تمامی مسولیت های محوله

    امجد محمد خانی

    ا اقای سلطانی تبریک من را پذیرا باشید با ارزوی موفقیت

    علیرضا

    انشالله اقای سلطانی مثل دیگر مسئولین نباشند و به فکر کار فرهنگی و حمایت از جوانان حزب اللهی برای انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی باشند. اجرکم عندالله
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان