امام جمعه رفسنجان در نشست اصحاب رسانه عنوان کرد

هدف مدیر عامل وقت مجتمع مس توسعه نیروی انسانی نیست/مردم از حق خود در آلایندگی مس نمی گذرند

  • شناسه خبر: 54754
هدف مدیر عامل وقت مجتمع مس توسعه نیروی انسانی نیست/مردم از حق خود در آلایندگی مس نمی گذرند

امام جمعه رفسنجان گفت: به دنبال جلوگیری از تضییع حقوق مردم هستیم و دهیاری ها و مسئولان استانی و ادارات نیز باید کمک کنند تا حق کشی نشود زیرا مردم از حق خود نخواهند گذشت.

خانه » آخرین اخبار » هدف مدیر عامل وقت مجتمع مس توسعه نیروی انسانی نیست/مردم از حق خود در آلایندگی مس نمی گذرند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، مجتمع مس رفسنجان را ظرفیتی برای شهرستان عنوان کرد و گفت: این مجتمع فرصت های شغلی زیادی ایجاد کرده و توقعات مردم را بالا برده به طوری که هر فرد فارغ التحصیلی علاقمند به کار در این مجتمع است.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف مدیر عامل وقت مجتمع توسعه نیروی انسانی نیست، گفت: باید صنعت را در رفسنجان رونق دهیم تا مردم بر اساس علاقه به سمت آن صنعت بروند.

امام جمعه رفسنجان به حداقل رساندن بحث آلایندگی در مدیریت های مختلف مجتمع مس را از تأکیدات مسئولان شهرستان بیان کرد و افزود: ۹۰ درصد این آلایندگی باید به مردم رفسنجان برسد که به دلیل دخالت رابطه ها، این میزان به ۶۲ درصد رسیده است.

وی افزایش سرطان، بیماری آسم، آلودگی هوا و غیره را از عواقب این آلایندگی عنوان کرد و اظهارد اشت: به دنبال جلوگیری از تضییع حقوق مردم هستیم و دهیاری ها و مسئولان استانی و ادارات نیز باید در این راستا کمک کنند تا حق کشی نشود زیرا مردم از حق خود نخواهند گذشت.

حجت الاسلام رمضانی پور خواستار نگاه مثبت استاندار به این مسئله شد و با اشاره به جلسه خود با مدیرعامل شرکت صنایع مس، گفت: شرکت مس از صنایعی که بتوانند نیازهای آنان را در زمینه های مختلف در شهرستان تأمین کنند استقبال می کند و باید سرمایه گذاران این امکان را در شهرستان فراهم کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به اینکه فرهنگسازی در تولیدات صنایع مس ضرورت دارد، اشتغال جوانان شهرستان را دغدغه همه مسئولان بیان کرد و ادامه داد: با توسعه بخش صنعت، فارغ التحصیلان بسیاری جذب می شوند و جوانان نیز باید با اتکار و اراده و خلاقیت به سمت شغل مشروع بروند.

امام جمعه رفسنجان همچنین خواستار وحدت همه گروه های سیاسی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان شد و گفت: فعالیت جناحی مشهود در شهرستان نداریم و برای اینکه شهرستان به نقطه مطلوب برسد باید وحدت همه جانبه ایجاد شود.

وی ابراز داشت: امام جمعه در شهرستان نقش پدر معنوی را دارد و امام یک گروه خاص نیست و اکنون همه گروه ها به این باور رسیده اند که می توانند پیش امام جمعه بیایند.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه به مسئله آب اشاره کرد و ایجاد حساسیت در مصارف فردی و خانوادگی را خواستار شد و افزود: کشور با بحران آب مواجه شده است و فرهنگ مصرف باید در ما ایجاد شود زیرا در بحث شرب و کشاورزی مشکل جدی داریم و مسئولان باید به فکر باشند تا بحران آب ساقط شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه رفسنجان خانه خشتی مجتمع مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مریم

    اوه پدر

    علي

    خدا خیری به امام جمعه بده برخی مسولین که دنبال استانی کردن الایندگی هستند، و انگار سرچشمه داره از سودش بین شهرستان پول میده، این پول بخشی از ضرر هنگفتیه که به سلامت و کشاورزی شهرستان میزند میباشد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان