پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مسئولان از نجابت مردم کشکوئیه سوء استفاده نکنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” از کشکوئیه، حجت الاسلام محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت”: ۷ماه است شخصی را معرفی کرده اند به عنوان بخشدار، اما فرماندار محترم و یا استانداری تعلل می کنند و کار انجام نشده است و من امروز مجبورشدم این مطلب را در خطبه ها بیان کنم تا شاید فرماندار محترم با پشتکار و جدیت بیشتر این وضع بخشداری را سامان بدهد.

وی افزود: نزدیک سه سال است که بخشدار نداریم اگرچه جناب آقای برهانی زحمات زیادی برای امور بخش انجام می دهد که جا دارد تقدیر و تشکر کنم از زحمات این بزرگوار، ولی به عنوان کفیل بخشداری هست و حتی حکم سرپرستی هم ندارد.

محرابی زاده نداشتن بخشدار را یک نقص برای منطقه عنوان کرد و بیان داشت: کفیل اجازه ورود به مسائل بخش را ندارد و بودجه های ملی تا رفسنجان می آیند و به دلیل اینکه کشکوئیه بخشدار ندارد به کشکوئیه نمیرسد.

محرابی زاده در ادامه گفت: بنده شخصا بارها با جناب ملانوری و جناب آقای استاندار صحبت کردم ولی متاسفانه تاکنون درمورد بخشداری اقدامی صورت نگرفته است و من در همین جا از فرماندار محترم درخواست میکنم بخش کشکوئیه را از این وضع نجات بدهند.

وی افزود:در بخش فردوس در مدت یک هفته بخشدار مورد نظر تغییر کرد ولی کشکوئیه ۷ماه این بحث ادامه دارد و این از نجابت مردم کشکوئیه است که مسئولین از این نجابت سوء استفاده میکنند، به جز بودجه آلایندگی که به کشکوئیه از طریق مس سرچشمه اختصاص یافته است چقدر از بودجه های کشوری و دولتی در بخش کشکوئیه هزینه می شود.

خروج از نسخه موبایل