حجت الاسلام رمضانی پور تأکید کرد

گسترش فرهنگ مهدوی در میان فرزندان، رضایت حضرت مهدی (عج) را بدنبال دارد

  • شناسه خبر: 54516
گسترش فرهنگ مهدوی در میان فرزندان، رضایت حضرت مهدی (عج) را بدنبال دارد

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: اگر فعالیت های فرهنگی مهدوی میان فرزندان در جایگاه های آموزشی ادامه یابد، یقیناً این کودکان در دوران عمر خود در خدمت حضرت مهدی (عج) خواهند بود.

خانه » آخرین اخبار » گسترش فرهنگ مهدوی در میان فرزندان، رضایت حضرت مهدی (عج) را بدنبال دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در نشست اولیا با مدیران و مربیان اولین پیش دبستانی یاران آفتاب در رفسنجان، که با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، خانم باشیان سرپرست شعب پیش دبستانی یاران آفتاب کشور و حجت الاسلام و المسلمین مولوی از پژوهشگران واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت قم برگزار شد، حجت الاسلام رمضانی پور خطر هجمه فرهنگی را متوجه همه کودکان و نوجوانان دانست و از تأسیس چنین مراکز فرهنگی با رویکرد مهدوی استقبال نمود و گفت: اگر فعالیت های فرهنگی مهدوی میان فرزندان در جایگاه های آموزشی ادامه یابد، یقیناً این کودکان در دوران عمر خود در خدمت حضرت مهدی (عج) خواهند بود.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور تربیت فرزندانی مهدوی را در رضایت حضرت مهدی (عج) مؤثر خواند و افزود: هدف از این امر، تربیت فرزندانی ست که دلداده حضرت مهدی (عج) و سرباز و مخلص ایشان باشند و برای او فکر و دغدغه داشته باشند.

وی هدف از گسترش چنین برنامه هایی را انجام کار زیر ساختی برای کودکان عنوان کرد و ادامه داد: دغدغه مجموعه حاضر تعالی فرزندانی با رویکرد مهدوی است.

حجت الاسلام رمضانی پور نزدیک کردن فرزندان به جایگاه امامت عصر و ولایت را گامی در کاهش فاصله میان آنان بیان کرد و گفت: اگر فرزندانی تربیت کنیم که سرباز امم زمان شوند، تمام عمر خود را صرف وجود آن حضرت می کند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به ایجاد مرکز پیش دبستانی یاران آفتاب توسط بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان، گفت: کلیه مربیان و مدیران مجموعه با حداقل حقوق دریافتی و به واسطه عشق و علاقه به حضرت مهدی در این محل فعالیت می کنند.

لازم به ذکر است مرکز پیش دبستانی یاران آفتاب واقع در طبقه فوقانی مسجد جامع و تحت نظارت مستقیم بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) به ارائه مباحث مهدوی در قالب بازی، کاردستی، نمایش خلاق و … ویژه سنین ۴ تا ۶ سال می پردازد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بنیاد حضرت مهدی رفسنجان پیش دبستانی یاران آفتاب رفسنجان خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان