سرپرستار بخش آنژیوگرافی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان

بیماران شهرستان زرند و سیرجان از خدمات آنژیوگرافی رفسنجان استفاده می کنند

  • شناسه خبر: 54440
بیماران شهرستان زرند و سیرجان از خدمات آنژیوگرافی رفسنجان استفاده می کنند

اسماعیلی گفت: بخش آنژیوگرافی مرکز رفسنجان علاوه بر ارائه خدمات به مردم شهرستان، بیماران زرند و سیرجان هم با مراجعه از خدمات این قسمت استفاده می کنند.

خانه » آخرین اخبار » بیماران شهرستان زرند و سیرجان از خدمات آنژیوگرافی رفسنجان استفاده می کنند

به گزارش “خانه خشتی”، بخش آنژیوگرافی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان از جمله بخش هایی است که مردم رضایت کامل داشتند، در این قسمت با سرپرستار این بخش گفت و گو کردیم:

زهرا اسماعیلی سرپرستار بخش آنژیوگرافی بیمارستان اظهار داشت: در این مرکز آنژیوگرافی از بیماران جراحی قلب، عروق قلبی و مغز و کلیه انجام می شود.

وی با اشاره به وجود ۱۴ تخت مانیتور دار در این بخش، گفت: با حضور دکتر رضا درخشان فوق تخصص بیماری های قلب کودکان، آنژیوگرافی بیماران مادرزادی اطفال، بستن سوراخ بین دو دهلیز ، دو بطن و تنگی آئورت که در اطفال شایع است نیز در این مرکز انجام می شود.

دوربین خانه خشتی در بازدید خبرنگاران خانه خشتی از بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان (72)سر پرستار بخش آنژیوگرافی افزود: از زمانی طرح نظام تحول سلامت در بیمارستان اجرا شده بسیاری از وسایل این بخش توسط بیمارستان خریداری می شود و حدود ۱۰ درصد هزینه از بیمار دریافت می گردد.

وی خاطر نشان کرد: بخش آنژیوگرافی مرکز رفسنجان علاوه بر اینکه شهرستان را پوشش می دهد ، بیماران زرند و سیرجان هم با مراجعه به این بخش از خدمات این قسمت استفاده می کنند.

گزارش: مهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بخش آنژیوگرافی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) پزشک خانه خشتی دکتر رضا درخشان رفسنجان زهرا اسماعیلی فوق تخصص قلب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان