اطلاعیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در رابطه با چاپ و توزیع ویژه نامه ۹دی

  • شناسه خبر: 54294
اطلاعیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در رابطه با چاپ و توزیع ویژه نامه ۹دی

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان درخصوص مطالب درج شده در سایت ها در رابطه با چاپ و توزیع ویژه نامه ای درخصوص ۹دی اطلاعیه صادر کرد.

خانه » آخرین اخبار » اطلاعیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در رابطه با چاپ و توزیع ویژه نامه ۹دی

 به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، جهت تنویر افکار عمومی درخصوص مطالب درج شده در سایت ها در رابطه با چاپ و توزیع ویژه نامه ای درخصوص ۹دی، از آنجا که در مطالب درج شده عنوان «نشریه محلی رفسنجان» بارها تکرار گردیده موارد زیر به استحضار می رسد:

۱-در رفسنجان ۹ نشریه به نام های آینه رفسنجان، رفسنجان، سورمه بیداری، کوثرکویر، صفیر، عصرگفتگو و مهرآور و دو هفته نامه ورزشی فعالیت می کنند ونشریه ای بنام نذیر یا نظیر هیچ فعالیتی ندارد.

۲-در مورد چاپ و توزیع ویژه نامه، قانون مطبوعات تاکید می کند که چاپ ویژه نامه باید حتما با لوگوی نشریه، به تعداد و همراه با نشریه اصلی توزیع شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اطلاعیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در رابطه با چاپ و توزیع ویژه نامه 9دی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کاظمی

    به نظر من اصل موضوع نظیر یا نذیر نیست کاش اداره ارشاد در خصوص بازجویی چندین ساعته مدیر مسوول نشریه اطلاعیه صادر میکرد بالاخره یا نشریه وجود خارجی داشته که پس کار خلافی صورت نگرفته و یا وجود خارجی ندارد پس چرا مدیر مسوول را احضار کرده اند و تا نیمه شب تحت بازجویی و تهدید قرار داده اند؟؟؟ ما اصل را رها کرده ایم و چسبیدیم به حاشیه من که فکر نمیکنم فردی را که مدیر مسوول نشریه ای است که وجود خارجی ندارد احضار و بازداشت و بازجویی کنند؟ شما چی؟؟؟

    کاظمی

    اصلا در مجوز هیچکدام از نشریات گفته شده قید نشده است (( محلی رفسنجان)) در مجوزها گستره توزیع ذکر میشود که آیا استانی، کشوری یا منطقه ای هستند 9 نشریه گفته شده و همچنین نشریه نذیر گستره توزیع استانی دارند. تنویر افکار عمومی بعد از 8 روز؟؟؟ آقایان فکر نمیکنند یه مقدار دیر شده است ؟؟؟

    یک دوست

    باسلام و تشکرازسایت خانه خشتی بابت اطلاع رسانی خوب واهمیت دادن به نظرات خوانندگان. اگربه اطلاعیه اداره ارشاد بادقت بیشتری نگاه کنیم ذکرشده که نشریه مذکورجزء نشریات محلی «رفسنجان» نیست،نه اینکه دراستان کرمان توزیع نمی شود.درضمن فکرمیکنم با ذکرعبارت«برای تنویرافکارعمومی» دیگرنیازی به قیدزمان نباشدوآنهاخواسته اندمردم ازاین قضیه مطلع شوندکه این نشریه ازنشریات محلی رفسنجان نیست.استنادبه قانون مطبوعات هم تاکیدبرقانونمندی است،لذامن به عنوان یک خواننده،بی صداقتی دراین مطلب ندیدم که ایشان را به راستگونبودن متهم کرده اند.

    کارمند ارشاد

    این هم از مغالطه هاست نشریه نذیر با گستره استان کرمان وجود دارد و چاپ هم میشود خب این نشریاتی هم که نام برده شده در کرمان و شهرهای دیگر استان توزیع میشوند همانگونه که نذیر هم در کل استان و از جمله رفسنجان توزیع میشود این ویژه نامه شنبه هفته قبل توزیع شده حالا بعد از یک هفته آقایان متوجه شده اند تبریک به روابط عمومی اداره ارشاد رفسنجان و مسوولین آن

    مطلع

    به اقایان اداره ارشاد بفرمایید اولا 9 نشریه ای که نام برده اید اساسا محلی رفسنجان نیستند بلکه در مجوز های انها قید شده است محلی کرمان و گستره توزیع استان کرمان ثانیا: اگر واقعا وجود ندارد چرا پس آقای ج - ع از ساعت 4 عصر تا 1 نیمه شب در اداره اطلاعات تحت بازجویی بوده است؟؟؟ احتمالا بدلیل اینکه چنین نشریه ای وجود ندارد! ثالثا:با یک جستجوی کوچک در اینترنت میتوان فهمید که این نشریه وجود خارجی دارد و هر هفته چاپ میشود مگر قرار نبود دولت راستگویان را تشکیل دهید

    بابا

    خب این نشریه محلی کرمانه و مجوز هم دارد آقایان بعد از یک هفته تازه از خواب بیدار شده اند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان