امام جمعه رفسنجان:

ساکتین فتنه ۸۸ از چشم مردم انقلابی افتاده اند/حق سران فتنه اعدام است

  • شناسه خبر: 53517
ساکتین فتنه ۸۸ از چشم مردم انقلابی افتاده اند/حق سران فتنه اعدام است

امام جمعه رفسنجان گفت: ساکتین فتنه ۸۸ باید بدانند که از چشم مردم انقلابی افتاده اند و اگر در شهرها حضور می یابند باید ببینند که چه کسانی از آنها استقبال می کنند.

خانه » آخرین اخبار » ساکتین فتنه ۸۸ از چشم مردم انقلابی افتاده اند/حق سران فتنه اعدام است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با قرائت خطبه ای از نهج البلاغه پیرامون فتنه اظهار داشت: وقتی فتنه می آید از ظاهر نمی توان آن را شناخت، حماسه مردم در نهم دی ماه ۸۸ کار امام علی(ع) بود که چشم فتنه را از جای درآوردند.

وی افزود: اگر مردم به میدان نمی آمدند سران فتنه براندازی که در دستور کار داشتند را عملی میکردند و زحمات چند دهه که با نثار خون هزاران شهید به بار نشسته است را پایمال میکردند که شما مردم نگذاشتید.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: عده ای می خواهند بگویند که ۹ دی حماسه ای نبوده و اهمیتی نداشته و یا اصلا فتنه ای در کار نبوده که بخواهد خاموش شود در حالیکه رهبر فرزانه انقلاب تاکنون بیش از ۵۰ سخنرانی به فتنه اشاره کردند، سخن رهبری برای ما حجت است و بیان چنین اظهاراتی بی مورد است.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: هدف اصلی فتنه ۸۸ براندازی نظام بود و در پاسخ کسانی که خواستار آزادی سران فتنه هستند باید گفت گناه آنان کوچک نبوده و حتی حصر نیز حق انان نیست بلکه بایستی در گورستانی دور از مسلمانان اعدام و دفن شوند.

وی افزود: اگر اینان از افراد عادی بودند قطعا اعدام می شدند، اما بنا به دلایلی و با در نظر گرفته شدن مصلحت نظام و نظر رهبر فرزانه انقلاب از سوی شورای امنیت ملی این دستور صادر گردیده است.

رمضانی پور با اشاره به تجلیل امام خامنه ای (معظم له) از حماسه ۹ دی تصریح کرد: بصیرت شناخت زمان، نیاز، دشمن و دوست است، بی بصیرتی عدم نصرت الهی را در بر خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش رهبر فرزانه انقلاب در حفظ خواص نظام و جلوگیری از ریزش آنان، این گروه را به پنج دسته تقسیم کرد و ادامه داد: حداکثری جامعه را خواص در خط ولایت تشکیل می دهند که افراد بصیر و صبور جامعه هستند.

وی تندروها را از دیگر خواص جامعه برشمرد و افزود: این دسته بصیرت دارند اما تندوری می کنند که باید مصلحت نظام را در نظر بگیرند .

وی با اشاره به سکوت عده ای خواص نظام در فتنه ۸۸ خاطر نشان کرد: این دسته بی بصیت هایی که سکوت کردند باید بدانند که از چشم مردم انقلابی افتاده اند و اگر در شهرها حضور می یابند باید ببینند که چه کسانی از آنها استقبال می کنند.

رمضانی پور ضمن دعوت اقشار مختلف مردم جهت حضور در تجمع نهم دیماه بیان داشت: این مراسم در رفسنجان با تجمع طبقات مختلف مردم در ساعت ۱۰ در محل میدان ابراهیم برگزار میگردد.

امام جمعه رفسنجان همچنین به ۸ ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد و گفت: امام حسن(ع) در عمر کوتاه خود موفق شد تا وظیفه ی زمینه سازی غیبت ضغری و کبری امام زمان(عج) را فراهم نماید.

وی به ۵ دی ماه سال ۸۹ سالروز زلزله بم و روز ملی ایمنی در برابر زلزله اشاره کرد و با گرامیداشت یاد از دست رفتگان حادثه ی بم بیان داشت: از ان سال همت بر این گذاشته شد تا هیچ خانه ای بدون استحکام ساخته نشود و این بسیار مناسب است.

رمضانی پور ادامه داد: در سال ۱۳۶۳ در چنین روزی دستور حفاظت فرودگاه توسط سپاه پاسداران با فرمان امام خمینی(ره) صادر گردید و پس از ان دیگر هواپیمایی از ایران ربوده نشد که این جان بر کفی فرزندان این امت را نشان می دهد.

وی همچنین به تشییع پیکر شهید محمد حسین حسینی مدافع حرم حضرت زینب(س) در رفسنجان اشاره کرد و افزود: به امید خداوند در آینده ای نزدیک شاهد ریشه کنی تکفیری ها و داعشی ها از عراق و سوریه به همت سپاه قدس جمهوری اسلامی خواهیم بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان ساکتین فتنه 88 از چشم مردم انقلابی افتاده اند/حق سران فتنه اعدام است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کشاورز

    نمیدانستم اقای حجت الااسلام رمضانی قاضی هم هستند.هیچ و قت نفهمیدم تو دین اسلام کسی را بدون دادگاهی شدن حکم بدهند

    228

    این حکم اعدام شما مارا یاد سریال ایسان می اندازه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان