یادداشت ویژه نهم دی ماه/

این قُبح، شکستنی نیست

  • شناسه خبر: 53414
این قُبح، شکستنی نیست

فتنه گران ۸۸ بدانند که این کشور در فتنه ۸۸ واکسینه شده است و دیگر به ویروس هایی هم چون آنها اجازه نفوذ و ضرر رساندن به سلامت خود را نمی دهد.

خانه » آخرین اخبار » این قُبح، شکستنی نیست

به گزارش “خانه خشتی“، تقلب- کلید واژه ای که اولین بار پس از اعلام نتایج انتخابات ۸۸ توسط ستاد میر حسین موسوی به بیرون مخابره شد – پس از آن، بیانیه ها و سخنان متشنج کننده ای که از سوی ستاد های انتخاباتی این افراد در داخل کشور و حامیان آنها در بیرون کشور پیاپی صادر می گردد موجی از فتنه را در کشور می آفریند ، فتنه ای که توسط سران آن در داخل کشور و سردمداران کشورهای مستکبر- که هم چون گرگ وحشی به خون نظام بر حق و ظلم ستیز جمهوری اسلامی تشنه اند- به اوج می رسد و به فرموده ی رهبر عزیز انقلاب، نظام را تا لبه پرتگاه پیش می برد .

متأسفانه عده زیادی در آزمون سال ۸۸ نمره مردودی گرفتند و عملکردی منفی از خود به نمایش گذاشتند، عملکردی که در تداوم و اوج گیری فتنه نقش اساسی داشت. در این بین سکوت عده ای دیگر نسبت به تحرکات عوامل فتنه بر غبارآلود کردن فضا و ایجاد شبهه در اذهان عمومی می افزود، نکته مهمی که باید توجه داشته باشیم این است که سکوت و یا عدم همراهی آنها با مردم متأثر از عدم بصیرت آنها نبود، بلکه صحنه را به درستی می شناختند، اما تعلقات خانوادگی، منافع مادی و جناحی و شاید این فکر که – نظام نفس های آخر خود را می کشد- سبب گردید تا آنها در بزنگاه ها و صحنه های حساس از قافله مردم عقب مانده و بیش تر به فرصتی برای فتنه گران تبدیل شوند.

تقلبی که فقط در حد ادعا بود و بس، چند مدت پیش در گزارشی که از خبرگزاری تسنیم منتشر شد سید محمد خاتمی در دیدار با تعدای از جوانان اعلام کرده است که «من نمی گویم در انتخابات ۸۸ تقلب صورت گرفته است»، یک روز پس از اعلام نتایج یعنی ۲۳ خردادماه۸۸ نیز زهرا رهنورد همسر و مشاور موسوی در تماس تلفنی با شبکه بی بی سی پس از اعلام اینکه نتایج را نمی پذیرند در پاسخ به سئوال مجری برنامه مبنی بر اینکه استدلال شما برای نپذیرفتن نتایج چیست، پاسخ های بی منطق و خنده آوری هم چون نسبت جمعیت طرفداران نامزدها در خیابان ها و داماد لرستان بودن موسوی را بیان می کند، مطالبی از این قبیل و اعترافات فتنه گران در دادگاه عمومی انقلاب نشان دهنده بی پایه و اساس بودن ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ بود.

چند سئوال در رابطه با این اتفاقات مطرح می شود که لازم است فتنه گران ۸۸ پاسخ دهند؛

چه می شود که افرادی مانند شیمون پرز، نتانیاهو، اوباما، کلینتون، مسعود رجوی، مریم رجوی، رضا پهلوی و عناصر ضد انقلاب و ضد اسلام که در دشمنی آنها با اسلام و نظام جمهوری اسلامی هیچ شک و تردیدی نیست، هم صدای با شما می شوند؟!! مگر نه اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که هرگاه دشمن از شما تمجید کند در کار خود شک کنید؟

اگر شما نسبت به آرا شک و تردید داشتید، چرا پیرو فرمایشات رهبر انقلاب راه قانونی را در پیش نگرفتید و به آتش زدن اموال عمومی و کشته و زخمی کردن مردم و ایجاد نا امنی دامن زدید؟!!

چرا وقتی شعارهای ضد اسلامی هم چون- جمهوری ایرانی، در تقابل با جمهوری اسلامی- مرگ بر اصل ولایت فقیه ،در تقابل با اصل ولایت فقیه – و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، در تقابل با دستورات صریح اسلام و امام خمینی(ره) سرداده میشد، اعلام برائت نکردید؟!!

چرا وقتی که مساجد ما به آتش کشیده می شدند، تصاویر امام راحل پاره می شد و آشوبگران در روز عاشورا کف می زدند و سوت می کشیدند شما به جای برائت از آنها با بیانیه هایتان دست به تشویق و حمایت از آنها می زدید؟!!

در چنین فضای بوجود آمده توسط عده ای فریب خورده که دانسته یا نادانسته در سناریوی از پیش طراحی شده دشمنان بازی کردند، مردم نتواستند سهل انگاری مغرضانه گروهی بی بصیرت را تحمل کنند و خود به پا خاستند و با خلق خودجوش حماسه جاودانه ۹ دی در سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زدند. ۹ دی روزی است که ملت با بصیرت ایران اسلامی با آگاهی روی واژه فتنه خط قرمز کشیدند و بساط نقشه های شوم دشمنانی را که شناخت درستی از ملت ایران نداشتند و فکر می کردند که ایران همانند گرجستان است که بتوان با مشتی دلار در آن انقلاب رنگی راه بیندازند، برچیدند چرا که ملت ایران ملت بیداری و هوشیاری است.

متأسفانه با روی کار آمدن دولت یازدهم شاهد آن هستیم که عده ای از همان افراد که در اتفاقات ۸۸ میان دار آشوبگران بی دین شده بودند سر از لاک بیرون آورده و بدان ها مسئولیت و کرسی تصمیم گیری و سخنرانی داده می شود! و عده ای بر آن هستند که قبح فتنه را با سخنرانی ها و شعار های هنجارشکن خود بشکنند، در حالی که هیچ وقت آن همه جفایی که به اسلام و نظام شد از اذهان مردم با بصیرت ایران اسلامی بیرون نمی رود. به فرموده رهبر عزیز انقلاب، فتنه گران دچار گناه بزرگ امیدوارکردن دشمنان شدند و گناه آنها قابل اغماض نیست چرا که آنها به قانون و کشور لگد زدند و کشور را دچار هزینه و برای مردم اسباب زحمت ایجاد کردند.

لازم است دولت مردان نسبت به این گروه ها و افراد موضع روشنی را اتخاذ کنند و همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت اعلام کرد، فتنه خط قرمز ماست، برای دولت نیز به خط قرمز تبدیل شود بطوری که اجازه ندهند این افراد مجدداً به بدنه نظام نفوذ کنند و غائله هایی همچون ۷۸ و ۸۸ را بوجود آورند.

فتنه گران ۸۸ نیز بدانند که این کشور در فتنه ۸۸ واکسینه شده است و دیگر به ویروس هایی هم چون آنها اجازه نفوذ و ضرر رساندن به سلامت خود را نمی دهد و بدانند که جریان فتنه ۸۸ به فرموده راهنمای این انقلاب قابل اغماض نیست و این قبح، شکستنی نیست.

  لایحمل هذا العلم الی اهل البصر و صبر

والسلام علیکم

 یادداشت از محمدحسین آزادی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بزرگترین وظیفه سپاه در انتخابات آینده فراهم کردن یسترامن برای خلق یک حماسه است خانه خشتی رفسنجان فتنه 88 قابل اغماض نیست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان