نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان تصریح کرد:

اقتصاد مقاومتی با دستان سخت کوش مردم رقم می خورد

  • شناسه خبر: 53028
اقتصاد مقاومتی با دستان سخت کوش مردم رقم می خورد

آیت الله خاتمی گفت: یکی از منافذی که دشمن می خواهد ضربه بر کشورمان وارد کند منفذ اقتصاد و تحریم هاست.

خانه » آخرین اخبار » اقتصاد مقاومتی با دستان سخت کوش مردم رقم می خورد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، آیت الله سید احمد خاتمی در جمع کارکنان مجتمع مس سرچشمه صدای قلم عالمان و صدای پای استوار رزمندگان را از صداهای دوست داشتنی نزد خداوند برشمرد و اظهار داشت: سومین صدایی که نزد خداوند با ارزش است صدای چرخ نخ ریسی بانوان می باشد که اینها نماد است، یعنی خداوند برای صنعتی که سبب خود اکتفایی شود همان ارزش اقدام مجاهدان و قلم علما را قائل است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند با دستان سخت کوش شما مردم عزیز رقم میخورد، باید باور کنیم یکی از منافذی که دشمن می خواهد ضربه بر کشورمان وارد کند منفذ اقتصاد و تحریم هاست.

IMG_9463وی با معرفی الگوهای از پیامبر(ص) در عرصه مقابله با بحران ها خاطر نشان کرد: در قران کریم تکلیف ما نسبت به پیامبر این معرفی شده است تا ایشان را در زندگی فردی و خانوادگی، شیوه دعوت به دین، در عرصه سیاست خارجی، جنگ و … الگو قرار دهیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان تصریح کرد: ما در شرایطی قرتر داریم که دشمنان می خواهند به هر ترتیب زهرشان را بریزند که البته مردم با همراهی کردن نظام و دولت از این گردنه دشمن عبور خواهند کرد، از زمان پیروزی انقلاب دشمن مدام برای ما گردنه درست کرد که با ایمان به خدا و اطاعت از رهبری گردنه ها را پشت سر گذاشته و این گردنه را هم پشت سر خواهند گذاشت.

IMG_9477وی بیان کرد: زمستان تقاضا زیاد می شود و قیمت نفت افزایش می یابد، اما با خیانت عربستان تقریبا دو ثلث بودجه ما آسیب دید و البته مردمی که پای انقلابشان ایستادند در این عرصه هم خواهندایستاد.

آیت الله خاتمی افزود: انقلاب اسلامی بحران ها را پشت سر خواهد گذاشت و دشمن را ناکام می کند.

امام جمعه موقت تهران حکومت مکتبی را بدون مشکلات بی معنی دانست و گفت: داشتن حکومت ارزشی و عدم تحمل مشکلات با هم سازگار نیست، اگر گفتیم حکومت دینی باید هزینه اش را بپردازیم، باید برای مشکلات آن بایستیم.

IMG_9450وی ادامه داد: گاهی این زمزمه ها سر داده می شود که “تاکی مرگ بر آمریکا و تا کی مرگ بر اسرائیل بگذارید مردم زندگیشان را بکنند”، اینها زمزمه های نبوی و علو ی نیست، ارزشی کار کردن هزینه بر است.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: پیامبر باورها ایمان و اعتقادات سرشار از انگیزه را تقویت می کرد که کار فرهنگی هم تقویت باورها و اعتقادات است.

وی با اشاره به ایستادگی پیامبر در مقابل بحران ها در ادامه گفت: دشمن برای ما بحران درست می کند و در مقابل با عبور از آن بی بندباری به وجود می آورد ، اگر می خواهیم با بحران ها مقابله کنیم دین مردم را تقویت کنیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اقتصاد مقاومتی امام جمعه موقت تهران انقلاب اسلامی حجت الاسلام خاتمی خانه خشتی رفسنجان نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان