پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

رقابت تیم های والیبال بانوان ورزشکار بخش های رفسنجان به پایان رسید+عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، اختتامیه مسابقات والیبال بانوان بخش های شهرستان رفسنجان به همت هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن ورزشی روستای حمید آباد برگزار شد.

این دوره از مسابقات که به مدت سه روز و با حضور ۱۴۰ ورزشکار بانو در قالب ۹ تیم شرکت کننده از بخش های مرکزی، بهرمان، فردوس، کشکوئیه برپا شده بود تیم حمید آباد با کسب بیشترین امتیاز اول شد و توانست به عنوان منتخب به مرحله استانی راه یابد؛ هم چنین تیم های محمد آباد میثم و قاسم آباد نیز به مقام دوم و سوم دست یافتند و تیم والیبال بهرمان نیز موفق به دریافت جام اخلاق مسابقات شد.

در آیین اختتامیه که عصر دیروز با حضور رییس و نایب رییس بانوان هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی، فرماندار، بخشدار مرکزی، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و شورای اسلامی و دهیاری روستای حمید آباد رفسنجان و سایر مسئولین برگزار شده بود، از تیم های منتخب با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد.

حجت الاسلام موسوی امام جماعت روستای حمید آباد در این مراسم با اشاره به حضور ورزشکاران در صحنه مبارزه با شیطان و نفس اماره، گفت: ما همیشه در حال جنگیم،  و این جنگ به میدان های ورزشی منحصر نمی شود، بلکه ما باید در میدان جهاد با شیطان نیز پیروز شویم.

وی در ادامه نبود سیستم گرمایشی و سرمایشی را از مشکلات سالن ورزشی روستای حمید آباد عنوان کرد و خواستار حمایت مسئولین برای رفع آن شد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان نیز با تبریک هفته بسیج و آرزوی داشتن روحیه بسیجی برای همگی به منظور حضور و تلاش در جهت حفظ ارزش های نظام و انقلاب، از حضور بانوان ورزشکار در مسابقات بخش های شهرستان تشکر کرد و گفت: ما برای توسعه شهرستان به نیروهای تازه نفس نیاز داریم تا جامعه ای شاداب و با نشاط داشته باشیم.

وی از ایجاد سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن ورزشی روستای حمید آباد ابراز امیدواری کرد و افزود: در اعتبارات امسال این موضوع گنجانده شده است و پیگیری می کنیم تا اجرایی شود.

خروج از نسخه موبایل