پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اعزام تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی رفسنجان به مناطق محروم فهرج

علیرضا ناصری دبیر کانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، با اشاره به برنامه های این کانون در هفته بسیج اظهار داشت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان یک تیم پزشکی با حضور بیش از ۳۵ متخصص و کادر درمانی روز دوشنبه سوم آذرماه چهارمین روز از هفته بسیج ،عازم مناطق محروم فهرج از توابع شهرستان بم خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: این تیم اعزامی شامل متخصصین گوش، حلق و بینی، اورولوژی، چشم ، جراح عمومی، اطفال، زنان و زایمان، ماما و دندانپزشک است.

ناصری با اشاره به حضور کادر پرستاری، آزمایشگاه و رادیولوژی در تیم اعزامی به مناطق محروم تصریح کرد: یک تیم بهداشتی جهت آموزش خانواده ها در زمینه سلامت و پیشگیری نیز گروه را همراهی خواهد کرد.

وی همچنین از برپایی بیمارستان صحرایی در فهرج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رفسنجان در هفته بسیج خبر داد و گفت: این بیمارستان از روز دوشنبه سوم آذرماه به مدت سه روز توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اداره خواهد شد.

دبیر کانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان یادآور شد: این سومین اعزام تیم پزشکی رفسنجان به مناطق محروم استان است و در شش ماهه نخست امسال دو اعزام به مناطق محروم راویز و لطف آباد انار نیز توسط این کانون صورت گرفته است.

خروج از نسخه موبایل