سوابق وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم؛

تغییر سناریوی جریان فتنه جواب داد/ معرفی یک گزینه مسئله دار دیگر برای وزارت علوم!

  • شناسه خبر: 50130
تغییر سناریوی جریان فتنه جواب داد/ معرفی یک گزینه مسئله دار دیگر برای وزارت علوم!

دولتی ها بار دیگر در ادامه روند گذشته خود، بر معرفی گزینه های مسئله دار تاکید دارند و رئیس جمهور این بار در شرایطی فخرالدین دانش را مجلس معرفی کرده است که وی از مرتبطین نزدیک به جبهه منحله مشارکت و قائم مقام معین در وزارت علوم دولت اصلاحات بوده است.

خانه » آخرین اخبار » تغییر سناریوی جریان فتنه جواب داد/ معرفی یک گزینه مسئله دار دیگر برای وزارت علوم!

روز گذشته شبکه اطلاع رسانی دانا در گزارشی از تلاش پشت پرده برخی جریان ها برای تحمیل یک گزینه خاص به دولت در خصوص وزارت علوم و تحقیقات خبر داد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا در این گزارش اینگونه مطرح شد که سید محمد تقی بطحایی، احمد معتمدی و محمد فرهادی ۳ گزینه ای بودند که دولت در حال بررسی آنها برای پیشنهاد به مجلس بود. د راین باره اما شنیده شد جریان فتنه در تلاش برای حذف بطحایی با زدن “برچسب اصولگرایی” به وی و متقاعد کردن دولت جهت معرفی احمد معتمدی به مجلس بود. اما با توجه به رویکرد مجلس و عدم رای اعتماد به نیلی، سران دولت نیز با معرفی معتمدی مخالف کرده بودند.

در این بین مخالفت دولت موجب نشد تا این جریان از تلاش خود دست بردارد و از همان ساعات پایانی روز گذشته تلاش گسترده ای را به منظور تحمیل یک گزینه دیگر به دولت آغاز کرد. سرانجام نیز صبح امروز خبر رسید همان گزینه ای که جریان فتنه در تلاش بود تا به دولت تحمیل کند، به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت معرفی شده است.

در اینباره معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور، گفت: صبح امروز نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس ارائه شد که بر اساس آن احمدی‌دانش آشتیانی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای این وزارتخانه انتخاب شده است.

و حالا سوابق وزیر پیشنهادی…

بررسی سوابق وزیر جدید پیشنهادی دولت نشان می دهد که دولتی ها بار دیگر در ادامه روند گذشته خود، بر معرفی گزینه های مسئله دار تاکید دارند و رئیس جمهور این بار در شرایطی فخرالدین دانش را مجلس معرفی کرده است که وی از مرتبطین نزدیک به جبهه منحله مشارکت و قائم مقام معین در وزارت علوم دولت اصلاحات بوده است.

فخر الدین دانش در فتنه ۸۸ به علت ارتکاب مسائل امنیتی توسط نهادهای ذی ربط احضار شد و هم اکنون نیز عضو حلقه اصلی جریان فتنه در وزارت علوم به شمار می رود. جلسات محفلی وی و دیگر همکارانش در وزارت علوم نیز به صورت هفتگی و منظم در خصوص سیاست گذاری کلان آموزش عالی در اماکن واقع در شمال تهران برگزار می شود.

فخرالدین دانش حالا در شرایطی به عنوان عضو اصلی اتاق فکر جریان فتنه ۸۸ مستقر در وزارت علوم به مجلس معرفی شده که وی از مرتبطان اصلی و محکومان فتنه ۸۸ به شمار می رود.

بنابراین به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی که در طول یکسال گذشته همواره سعی داشته از حضور فتنه گران و افراد مسئله دار در کابینه دولت جلوگیری کند، این بار نیز در برابر این گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم نیز ایستادگی کرده و با عدم رای اعتماد، پنجمین گزینه پیشنهادی دولت را نیز ناکام بگذارد.

برچسب ها:
احمدی آشتیانی اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان وزیر علوم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    از مجلس های، تمنا دارم که از حضور فتنه گران؛ جلوگیری به عمل اورند.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان