رییس مرکز سایبری بسیج :

اخبار برخی رسانه‌های داخلی درباره اسیدپاشی مصداق تشویش اذهان عمومی است

  • شناسه خبر: 49091
اخبار برخی رسانه‌های داخلی درباره اسیدپاشی مصداق تشویش اذهان عمومی است

رییس مرکز سایبری بسیج گفت: برخی از رسانه ها در کشور رها هستند و دست به هر کاری برای اهداف سیاسی خود می زنند. اساسا از بستر همین رسانه‌ها بود که نیرو برای رسانه‌های فارسی زبان خارج وابسته به سرویس های امنیتی غرب تربیت شد.

خانه » آخرین اخبار » اخبار برخی رسانه‌های داخلی درباره اسیدپاشی مصداق تشویش اذهان عمومی است

به گزارش خانه خشتی، حمید رضا زندی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان با انتقاد شدید از عملکرد برخی رسانه های داخلی در موضوع مبهم اسیدپاشی اصفهان، اظهار کرد: مسئولان مربوطه باید عملکرد این رسانه ها را مورد توجه جدی قرار دهند؛ چرا که از یک ماجرای مبهم، به نفع بنگاه های خبرپراکنی غرب سوژه پردازی کردند.

وی افزود: در ماجرای اسید پاشی اصفهان یک رسانه مشخص، خط اول متهم سازی حزب الله را نشانه رفت و بعد دیگر رسانه های همسو با این رسانه کار را ادامه داده و باعث نگرانی و تشویش اذهان مردم شدند در حالی که اصلا سرمنشا این اسید پاشی مشخص نیست و تمام نیروهای حزب اللهی هم آن را محکوم کرده و عملی غیرانسانی تلقی کردند.

رییس مرکز سایبری بسیج اضافه کرد: برخی از رسانه ها در کشور رها هستند و دست به هر کاری برای اهداف سیاسی خود می زنند. اساسا از بستر همین رسانه‌ها بود که نیرو برای رسانه‌های فارسی زبان خارج وابسته به سرویس های امنیتی غرب تربیت شد.

وی گفت: ما از دستگاه قضایی می خواهیم که جلوی این رسانه ها را بگیرد و اجازه ندهد با آلوده کردن فضای ذهنی جامعه خوراک برای غربی ها وسرویس های خبری آنها فراهم کنند.

زندی ادامه داد: در ماجرای اصفهان تمام نیروهای دلسوز موضوع اسید پاشی را محکوم کردند و همه نبروهای انتظامی و امنیتی به دنبال سرمنشا مشکوک این رفتار غیر انسانی هستند، اما بازهم عده ای دست بردار نیستند و هر روز به بهانه های مختلف احساسات مردم را جریحه دار می کنند در حالی که هیچ کس به درستی نمی داند چه کسی عامل این اسید پاشی بوده و به کجا وابسته است.

رییس مرکز سایبری بسیج با اشاره به اینکه عامل این رفتار غیر انسانی هر کس که باشد قطعا نه تنها هیچ ارتباطی با حزب الله ندارد، بلکه اگر یک دعوای شخصی نباشد حتما به سرویس های امنیتی خارجی وابسته است، خاطر نشان کرد: ان شاالله با مشخص شدن ابعاد این حادثه یکبار دیگر مردم به مظلومیت آمران به معروف و ناهیان از منکر پی خواهند برد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اسیدپاشی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان