مدیر انجمن میراب خبر داد:

پیشگیری از ورود آسیب های اجتماعی به روستاها از برنامه های آینده انجمن میراب رفسنجان است

  • شناسه خبر: 47010
پیشگیری از ورود آسیب های اجتماعی به روستاها از برنامه های آینده انجمن میراب رفسنجان است

مرتضوی گفت: قصد داریم در آینده ای نزدیک با ایجاد تشکل محلی در روستاهای رفسنجان در جلوگیری از ورود آسیب های اجتماعی مؤثر باشیم و خدمت رسانی کنیم.

خانه » آخرین اخبار » پیشگیری از ورود آسیب های اجتماعی به روستاها از برنامه های آینده انجمن میراب رفسنجان است

به گزارش “خانه خشتی”، سید مصطفی مرتضوی با اشاره به فعالیت های فرهنگی انجمن میراب رفسنجان به خبرنگار ما گفت: میراب در سال های گذشته درحوزه آب فعالیت های فراوانی داشته است و با ورود به مسائل فرهنگی نیز موفقیت های زیادی از آن خود کرده است.

مدیر انجمن میراب افزود: با تلاش این انجمن توانستیم آب را که دست مایه سیاست شده بود، حمایت کنیم و با برگزاری جشنواره های تابستانی و امضای طومار و … ثابت کردیم نشست زمین و بحران آب وجود دارد.

وی به حمایت این انجمن از سه پایان نامه فوق لیسانس اشاره کرد و گفت: به همت انجمن میراب ۱۰ مقاله علمی پژوهشی نیز به چچاپ رساندیم.

مدیر انجمن میراب در ادامه به نقش این مرکز در توسعه سفرهای گردشگری و تفریحی پرداخت و افزود: انجمن در طول فعالیت ده ساله خود به شناخت بناهای تاریخی و میراث فرهنگی رفسنجان اقدام نموده است.

وی راه اندازی کارگاه های مس در رفسنجان و معرفی صنایع مس را از دیگر اقدامات انجمن میراب در دوره فعالیت خود عنوان کرد و گفت: اولین کتابخانه تخصصی با بیش از حدود ۵ هزار جلد در حوزه آسیب های اجتماعی و اعتیاد در محل کاروانسرای عباسی رفسنجان نیز توسط انجمن میراب برپا شد.

مرتضوی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی مهارت زندگی، راه اندازی پایگاه سلامت اجتماعی و حضور فعال انجمن به عنوانمشاورین سازمان اداره کل ورزش و جوانان از دیگر فعالیت های این مرکز می باشد.

وی آموزش تشکل ها و افزایش مراکز در روستاها را از برنامه های آینده انجمن عنوان کرد و گفت: تمامی فعالیت های انجمن داوطلبانه است و قصد داریم در آینده ای نزدیک با ایجاد تشکل محلی در روستاهای رفسنجان در جلوگیری از ورود آسیب های اجتماعی مؤثر باشیم و خدمت رسانی کنیم.

برچسب ها:
آب آسیب های اجتماعی اخبار رفسنجان انجمن میراب رفسنجان خانه خشتی رفسنجان روستا فرهنگ میراب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان