پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

سیاسی کاری در رفسنجان ممنوع/با انتخاب عجولانه رئیس جمهور انتظار خرابکاری از سرپرست وزارت علوم میرفت

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های این هفته ی شهرستان، مسائل پیرامون مراسم حج را بسیار با اهمیت برشمرد و تصریح کرد: در هر بار سفر به سرزمین نور و حضور در مراسم معنوی حج دستاوردهای جدیدی نصیب انسان می شود.

وی با تبریک پیشاپیش میلاد امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خاطر نشان کرد: کشور ما به خاطر وجود این حضرت دارای صیانت و امنیت فوق العاده ای است.

رمضانی پور به قیام مرم در روز ۱۷ شهریور اشاره کرد و یادوار شد: یاد شهدایی که توسط رژیم ستم شاهی و در روز ملقب به جمعه سیاه در محل میدان ژاله تهران به شهادت رسیده اند را گرامی می داریم.

امام جمعه رفسنجان با یادآوری جنایات آمریکا در کشورهای همچون افغانستان و عراق به بهانه ی مبارزه با تروریسم تصریح کرد: آمریکا یک تروریسم تروریسم پرور است، او به بهانه ی مبارزه با تروریسم جنگ های اخیر را براه انداخته است و به خیال خود می خواهد خاورمیانه جدید ایجاد کند.

وی با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (معظم له) خاطر نشان کرد:خاورمیانه جدید خاورمیانه ی از آن اسلام است و چه آنها بخوهد و چه نخواهند به طور قطع اسلام برآن حکومت خواهد کرد.

رمضانی به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اشاره کرد و بیان داشت: این تحریم ها عمق خصومت آمریکا، سردمداران و کنگره ان را نسبت به کشورمان نشان می دهد.

وی توجه به توصیه های اخیر رهبری و بازخوانی ها آنها از سوی دولت را ضروری دانست و گفت: در صحبت ایشان فتنه و فتنه گران خط قرمز نظام معرفی شدند و فاصله گرفتن از فتنه جویان از تاکیدان ایشان بود.

خطیب جمعه رفسنجان به استفاده ی برخی وزرا از اصحاب فتنه برای مسئولیت های کلیدی اشاره کرد و بیان داشت: اینها یا مدیر نیستند و یا دلشان با اصحاب فتنه است ، ما دلمان می خواهد دولت به مردم خدمت کند همچنان که تاکنون کارهای ارزشمندی را انجام داده است.

وی افزود: دولت نباید مصادره و مدیریت شود بلکه باید مدیریت کند ما دلسوز مسئولان دولتی هستیم و می گوییم که این عمل غلط و اشتباه است.

وی با اشاره با آیات ۱۲۵ و ۱۲۶ سوره توبه یاداور شد: جریان فتنه گران مریض اند و دل های بیمار دارند و خداوند نیز بر پلیدی آنها افزوده است، اینها نیامدند توبه کنند و نباید بکار گرفته شوند.

رمضانی پور همچنین برگزاری اولین کنگره شهدای شیمی کشور در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان را کار بزرگی در شهرستان دانست و افزود: برگزاری چنین مراسمی با حضور اساتید نخبه و برجسته ی کشوری و جهانی افتخار بزرگی برای دانشگاه و شهرستان است.

وی در ادامه به عزل ریاست دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و انتصاب سرپرست جدید در روز دوم برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: این کار نامناسب بود، میهمانان کنگره در روز دوم میزبان نداشتند، هرچند فرد متعهد و با لیاقتی برای این مسئولیت انتخاب شده است اما ما مخالف تغییر مدیریت نیستی مبلکه می گوییم که کار خلاف اخلاق نباید صورت گیرد و شایسته نبود که اینگونه صورت گیرد.

رمضانی پور تصریح کرد: با انتخاب عجولانه ی رئیس جمهور برای انتخاب نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم انتظار میرفت و می رود که ایشان چنین خرابکاریهایی زیادی را انجام دهند.

امام جمعه رفسنجان در بخش پایانی سخنانش یادآور شد: با تمام قد و توان خود پای وحدت شهرستان قیام کرده ایم و اقدام می کنیم، ما از در وحدت جلو آمدیم و قصد ارتقای شهرستان را داریم و کارهایی را که مردم لازم دارند باید انجام شود.

وی افزود: اینطور نیست که بنده از سیاسی کاری بعضی افراد و سوء استفاده از موقعیت های بدست آمده مطلع نشویم، ما از صداقت نداشتن آنها و بروز آن باخبر هستیم.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: اگر عده ای برای انتخابات مجلس برنامه ریزی می کنند و می خواهند با دروغ گویی و تزویر نماینده ای برای مردم جا بزنند به انها هشدار می دهم ک به مردم می گویم که اینها خیانت و سیاسی کاری کرده اند.

وی ادامه داد: این را بدانید که من همه جا و با شرط صداقت در کنار شما هستم و این را بدانید که اگر بخواهید خلاف صداقت برای انتخابات آینده برنامه ریزی کنید این شما هستید که غافل و بازنده خواهید بود.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: :دولت اعلام می کند که بی طرف است و عده ای خیال می کنند که شش دانگ ان متعلق به خودشان است و اینها باید اصلاح شود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: مگر در رفسنجان راست و چپی داریم که عده ای سخنانی را مطرح می کنند و می خواهند افردا چپ و اصلاح طلب را برای مسئولیتی قالب کنند، سیاسی کاری در رفسنجان ممنوع است و ما مقابل آن خواهیم ایستاد.

 

خروج از نسخه موبایل