امام جمعه رفسنجان:

سیاسی کاری در رفسنجان ممنوع/با انتخاب عجولانه رئیس جمهور انتظار خرابکاری از سرپرست وزارت علوم میرفت

  • شناسه خبر: 45767
سیاسی کاری در رفسنجان ممنوع/با انتخاب عجولانه رئیس جمهور انتظار خرابکاری از سرپرست وزارت علوم میرفت

امام جمعه رفسنجان گفت: مگر در رفسنجان راست و چپی داریم که عده ای سخنانی را مطرح می کنند و می خواهند افردا چپ و اصلاح طلب را برای مسئولیتی قالب کنند، سیاسی کاری در رفسنجان ممنوع است و ما مقابل آن خواهیم ایستاد.

خانه » آخرین اخبار » سیاسی کاری در رفسنجان ممنوع/با انتخاب عجولانه رئیس جمهور انتظار خرابکاری از سرپرست وزارت علوم میرفت

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های این هفته ی شهرستان، مسائل پیرامون مراسم حج را بسیار با اهمیت برشمرد و تصریح کرد: در هر بار سفر به سرزمین نور و حضور در مراسم معنوی حج دستاوردهای جدیدی نصیب انسان می شود.

وی با تبریک پیشاپیش میلاد امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خاطر نشان کرد: کشور ما به خاطر وجود این حضرت دارای صیانت و امنیت فوق العاده ای است.

رمضانی پور به قیام مرم در روز ۱۷ شهریور اشاره کرد و یادوار شد: یاد شهدایی که توسط رژیم ستم شاهی و در روز ملقب به جمعه سیاه در محل میدان ژاله تهران به شهادت رسیده اند را گرامی می داریم.

امام جمعه رفسنجان با یادآوری جنایات آمریکا در کشورهای همچون افغانستان و عراق به بهانه ی مبارزه با تروریسم تصریح کرد: آمریکا یک تروریسم تروریسم پرور است، او به بهانه ی مبارزه با تروریسم جنگ های اخیر را براه انداخته است و به خیال خود می خواهد خاورمیانه جدید ایجاد کند.

وی با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (معظم له) خاطر نشان کرد:خاورمیانه جدید خاورمیانه ی از آن اسلام است و چه آنها بخوهد و چه نخواهند به طور قطع اسلام برآن حکومت خواهد کرد.

رمضانی به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اشاره کرد و بیان داشت: این تحریم ها عمق خصومت آمریکا، سردمداران و کنگره ان را نسبت به کشورمان نشان می دهد.

وی توجه به توصیه های اخیر رهبری و بازخوانی ها آنها از سوی دولت را ضروری دانست و گفت: در صحبت ایشان فتنه و فتنه گران خط قرمز نظام معرفی شدند و فاصله گرفتن از فتنه جویان از تاکیدان ایشان بود.

خطیب جمعه رفسنجان به استفاده ی برخی وزرا از اصحاب فتنه برای مسئولیت های کلیدی اشاره کرد و بیان داشت: اینها یا مدیر نیستند و یا دلشان با اصحاب فتنه است ، ما دلمان می خواهد دولت به مردم خدمت کند همچنان که تاکنون کارهای ارزشمندی را انجام داده است.

وی افزود: دولت نباید مصادره و مدیریت شود بلکه باید مدیریت کند ما دلسوز مسئولان دولتی هستیم و می گوییم که این عمل غلط و اشتباه است.

وی با اشاره با آیات ۱۲۵ و ۱۲۶ سوره توبه یاداور شد: جریان فتنه گران مریض اند و دل های بیمار دارند و خداوند نیز بر پلیدی آنها افزوده است، اینها نیامدند توبه کنند و نباید بکار گرفته شوند.

رمضانی پور همچنین برگزاری اولین کنگره شهدای شیمی کشور در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان را کار بزرگی در شهرستان دانست و افزود: برگزاری چنین مراسمی با حضور اساتید نخبه و برجسته ی کشوری و جهانی افتخار بزرگی برای دانشگاه و شهرستان است.

وی در ادامه به عزل ریاست دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و انتصاب سرپرست جدید در روز دوم برگزاری این کنگره اشاره کرد و گفت: این کار نامناسب بود، میهمانان کنگره در روز دوم میزبان نداشتند، هرچند فرد متعهد و با لیاقتی برای این مسئولیت انتخاب شده است اما ما مخالف تغییر مدیریت نیستی مبلکه می گوییم که کار خلاف اخلاق نباید صورت گیرد و شایسته نبود که اینگونه صورت گیرد.

رمضانی پور تصریح کرد: با انتخاب عجولانه ی رئیس جمهور برای انتخاب نجفی به عنوان سرپرست وزارت علوم انتظار میرفت و می رود که ایشان چنین خرابکاریهایی زیادی را انجام دهند.

امام جمعه رفسنجان در بخش پایانی سخنانش یادآور شد: با تمام قد و توان خود پای وحدت شهرستان قیام کرده ایم و اقدام می کنیم، ما از در وحدت جلو آمدیم و قصد ارتقای شهرستان را داریم و کارهایی را که مردم لازم دارند باید انجام شود.

وی افزود: اینطور نیست که بنده از سیاسی کاری بعضی افراد و سوء استفاده از موقعیت های بدست آمده مطلع نشویم، ما از صداقت نداشتن آنها و بروز آن باخبر هستیم.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: اگر عده ای برای انتخابات مجلس برنامه ریزی می کنند و می خواهند با دروغ گویی و تزویر نماینده ای برای مردم جا بزنند به انها هشدار می دهم ک به مردم می گویم که اینها خیانت و سیاسی کاری کرده اند.

وی ادامه داد: این را بدانید که من همه جا و با شرط صداقت در کنار شما هستم و این را بدانید که اگر بخواهید خلاف صداقت برای انتخابات آینده برنامه ریزی کنید این شما هستید که غافل و بازنده خواهید بود.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: :دولت اعلام می کند که بی طرف است و عده ای خیال می کنند که شش دانگ ان متعلق به خودشان است و اینها باید اصلاح شود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: مگر در رفسنجان راست و چپی داریم که عده ای سخنانی را مطرح می کنند و می خواهند افردا چپ و اصلاح طلب را برای مسئولیتی قالب کنند، سیاسی کاری در رفسنجان ممنوع است و ما مقابل آن خواهیم ایستاد.

 

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه رفسنجان رفسنجان مجلس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دانشجو

    خونه خشتی سلام. میشه سوالی ازشمابپرسم،که خواهشاخذفش نکنی .آیابااین وضعیت بیکاری ومشکلات شدیداقتصادی ساخت حوزه علمیه باهزینه میلیاردی و...واجب تره (تازه برای افاغنه )

    محمدمصطفی

    باسلام.آقای رمضانی.کدوم خرابکاری چرامرورخاطرات تلخ گذشته اینقدربرای امثال شماشیرینه،آقای محترم کدوم فتنه وکدوم خرابکار،آیاشماشخصی رابهترازپرفسور دهقان برای دانشگاه ولی عصر سراغ دارید،یامثل من اعتقاددارید جایگاه جناب دهقان بالاترازاینه ...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان