همزمان با پایان کار هفدهمین کنگره ملی شیمی؛

اولین کنگره شهدای شیمی در رفسنجان به کار خود خاتمه داد

  • شناسه خبر: 45731
اولین کنگره شهدای شیمی در رفسنجان به کار خود خاتمه داد

اولین کنگره شهدای شیمی کشور با حضور پژوهشگران و فرهیختگان رشته ی شیمی در محل تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان به کار خود خاتمه داد.

خانه » آخرین اخبار » اولین کنگره شهدای شیمی در رفسنجان به کار خود خاتمه داد

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، پروفسور مجتبی شمسی پور عصر امروز در آیین اختتامیه اولین کنگره شهدای شیمی کشور در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج)رفسنجان اظهار داشت:این کنگره به میزبانی رفسنجان به واسطه مزین بودن به نام شهدا رنگ وبوی خاصی داشت واین حضور خانواده شهدا در این کنگره مایه برکت بود.

وی این حرکت را مبارک و در حد واندازه شیمی دانست و گفت:دوبازوی توانای مملکت یعنی شهید وشهادت وعلم وعالم در تمام عرصه ها مکمل هم بودند که موجب پیروزی انقلاب ما شدند در این کنگره بار دیگر تلفیق شدند.

وی تجدید بیعت با شهدا که همه چیز خود را در راه خدا دادند ورفتند واین راه را برای همه هموار ساختند از دیگر برکات برگزاری نخستین کنگره شهدای شیمی وهفدهمین کنگره شیمی کشور دانست.

شمسی پور تصریح کرد:جامعه شیمی در علم وتوانایی ومدیریت حرف برای گفتن دارد ومدیرانی متعهد ودر حد بالا تربیت کرده است که می توانند به راحتی ،حتی یک وزارتخانه را اداره کنند.

رییس انجمن شیمی کشور افزود:دکتر رنجبر در حد شان نام دانشگاه این کنگره را مدیریت کرد  وجوانان ودانشجویان زیادی که ذخایر مملکت ما هستند در این کنگره نقش آفرین بودند.

وی گفت:هر سال هفت نفرهیئت مدیره انجمن شیمی  ودو نفر بازرس داریم که موجودی علمی آن ها در پایگاههای دنیا بیش از دو هزار مقاله است که افتخار جامعه شیمی است.

وی متذکر شد:انتخابات ما آزاد وبدون مشکل است ویک شورای عالی ۳۰نفره بین هشت منطقه تقسیم شده است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان هفدهمین کنگره ملی شیمی در رفسنجان به کار خود خاتمه داد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان