امام جمعه رفسنجان:

جامعه شیمی کشور باید به خود ببالد که ۸۱ پاره تن خود را تقدیم دین کرده است

  • شناسه خبر: 45507
جامعه شیمی کشور باید به خود ببالد که ۸۱ پاره تن خود را تقدیم دین کرده است

حجت الاسلام رمضانی پور گفت:رفسنجان باید به خود ببالد که تنها دانشگاه مزین به نام حضرت ولی عصر(عج) در دنیا متعلق به این شهرستان است.

خانه » جامعه شیمی کشور باید به خود ببالد که ۸۱ پاره تن خود را تقدیم دین کرده است

به گزارش “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان صبح امروز در اولین کنگره شهدای جامعه شیمی گفت: شهدا با نثار جان خود راه را برای ما باز و مسیر را هموار کردند و وظیفه سنگینی را بر دوش ما نهادند.

حجت الاسلام رمضانی پور وجود ۱۱ مجموعه دانشگاهی و هفت حوزه علمیه را در شهرستان رفسنجان را موجب مباهات دانست و افزود: تقارن برگزاری هفدهمین کنگره شیمی ایران با میلاد عالم آل محمد(ص) را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: رفسنجان باید به خود ببالد که تنها دانشگاه مزین به نام حضرت ولی عصر(عج) در دنیا متعلق به این شهرستان است.

رمضانی پور با اشاره به رشادت های رزمندگان رفسنجان در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: شهرستان رفسنجان قریب به هزار شهید، بیش از دو هزار و ۷۰۰ جانباز، نزدیک به ۲۰۰ نفر آزاده و هزاران نفر رزمنده دارد.

IMG_6886

وی بیان داشت: بیش از ۱۴ سردار شهید که فرماندهان گردان ۴۱ ثاراالله بودند که اگر رفسنجان را قم ثانی می شناسند بدلیل سابقه دینی و مذهبی شهرستان بوده و امروز نیز در همه عرصه ها مطرح و برتر محسوب می شود.

امام جمعه رفسنجان با اظهار اینکه تأثیر شهادت بر جامعه بر کسی پوشیده نیست، ابراز داشت: حضرت زهرا (س) که بضعه و همه هستی پیامبر(ص) محسوب می‌شد اولین شهیده راه رسالت شد تا این دین و مکتب برای همیشه زنده بماند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: شهدا کار بسیار بزرگی را انجام دادند و در این مسیر دانشجویان و حوزویان پیشقدم بوده اند. ما مذهب شیعه علوی اثنی‌عشری هستیم و به آن می بالیم و شهدای زیادی را نیز به اسلام تقدیم کرده‌ایم و چه بسا در آینده تقدیم می کنیم تا این مکتب زنده بماند.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: جامعه شیمی کشور باید به خود ببالد که ۸۱ پاره تن خود را تقدیم دین کرده است.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جانباز خانه شختی دانشگاه ولیعصر رفسنجان شهدای جامعه شیمی شهید هفدمین کنگره شیمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان