پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اهمیت به جایگاه ورزش نشان دهنده این است که مردم ما مردمی پویا هستند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روستایی صبح انتظار ، بمناسبت ورود آزادگان سرافراز و روز مقاومت اسلامی و فرهنگ پهلوانی برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان در این همایش از روند برگزاری فعالیت های ورزشی و نشاط صبحگاهی در این شهرستان ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدواریم شاهد دوام و استمرار آن در سطح شهرستان باشیم.

وی این حرکت بزرگ که مصادف با ۲۴ مرداد و اولین روز هفته دولت است به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد: شعار هفته دولت، رفسنجان شهرستان امید و آرامش؛ فضایی برای سرمایه گذاری و توسعه می باشد و توجه ویژه ای به توسعه و سرمایه گذاری اقتصادی دارد.

دکتر ارسلان با اعلام این خبر که شهروندان فهیم رفسنجان در مسیر توسعه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قدم بردارند، افزود: در پایان دولت تدبیر و امید این نوید را می دهیم که شکوفایی و توسعه اقتصادی را در شهرستان مشاهده نماییم.

وی با اشاره به عزم ملی مردم در پیاده روی تصریح کرد: اهمیت به جایگاه ورزش نشان دهنده این است که مردم ما مردمی پویا هستند و با شرکت در این همایشات نشاط اولیه را در زندگی ایجاد می کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان ابراز امیدواری کرد: اگر بتوانیم بستری برای توسعه بخش های ورزشی و فرهنگی ایجاد کنیم این حرکت و توجه باعث بستر سازی مناسب در سطح شهرستان می شود.

وی مردم رفسنجان را مردمی بی ادعا، فرهنگ دوست و بدون مطالبه دانست و افزود: همت کنیم عاری از هرگونه تعصب، نگاه سیاسی و فکری دست در دست هم دهیم و با فراهم کردن بستری مناسب شاهد پیشرفت و توسعه آن باشیم.

دکتر ارسلان با اشاره به اقتصاد رفسنجان که وابسته به کشاورزی، پسته و اقتصاد تک محصولی می باشد یادآور شد: دغدغه مردم کم آبی و آب آشامیدنی شرب در کنار کشاورزی است به همین منظور ستاد سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی رفسنجان فعال شده است.

وی گفت: مردم همت کنند و با سرمایه های کوچک که در اختیار دارند و با تشکیل تعاونی ها و شرکت ها و ورود در عرصه سرمایه گذاری اعلام آمادگی کنند و با مطالعه طرح های ما بستری برای سرمایه گذاری ایجاد نمایند.

معاون سیاسی اجتماعی وجود اتباع بیگانه و حضور پررنگ آنان در رفسنجان را از معایب خطرناکی دانست و افزود: در این زمینه نیاز است که جوانان با همت و عزم ملی در عرصه فعالیت های کاری حضور داشته باشند.

وی با اشاره به نهادینه شدن کمک به هم نوع در فرهنگ شهرستان، گفت: در طول مسیر همایش پیاده روی دوستداران طبیعت به جمع آوری زباله ها پرداختند که امیدواریم با این عمل فرهنگ سازی خوبی نسبت به طبیعت داشته باشیم و نیاز است مدیریت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل