مسئولین برای شرکت مردم در کوهپیمایی بیشتر اطلاع رسانی کنند

  • شناسه خبر: 43888
مسئولین برای شرکت مردم در کوهپیمایی بیشتر اطلاع رسانی کنند

مردم رفسنجان صبح امروز در همایش بزرگ کوهپیمایی خانوادگی شرکت کردند.

خانه » آخرین اخبار » مسئولین برای شرکت مردم در کوهپیمایی بیشتر اطلاع رسانی کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مردم رفسنجان صبح امروز در همایش بزرگ کوهپیمایی خانوادگی شرکت کردند.

خبرنگار ما در جمع کوهنوردان رفت و نظر آنان را درخصوص کوهنوردی جویا شد:

مرد ۴۱ ساله: عمده ترین هدفی که برای شرکت در کوهنوردی داشتم پایش و نگهداری سلامتی ام بود، که متأسفانه قدرش را نمی دانیم. زندگی ماشینی باعث شده پشت ماشین و میز بنشینیم و از فعالیتی که بدن انسان نیاز دارد و باید در زندگی عادی و طبیعی خود انجام دهد دور افتاده ایم. بیماری های مختلفی از جمله دیابت، بیماری های قلبی _عروقی و چربی خون نسل جوان ما را نیز تهدید کرده و برنامه هایی از جمله کوهنوردی باعث می شود هر کدام از ما در ورزش سالم گام برداریم و سلامت خود را تضمین کنیم. پیشنهاد میکنم هر ماه یکبار برنامه کوهنوردی صورت گیرد و دفعات آن افزایش یابد. مسئولین در بحث ایمنی و امنیتی سنگ تمام گذاشتند و بچه های کوهنورد مردم را در طول مسیر راهنمایی می کردند. حضور ماشین آتش نشانی، اورژانس و حمایت های همه جانبه باعث تشویق جوانان به شرکت در کوهپیمایی می شود.

پسر ۲۱ ساله: برای سلامتی و تندرستی آمدم و هر سال شرکت می کنم. در این زمینه اطلاع رسانی بیشتر شود تا مردم بیشتری شرکت کنند.

خانم ۵۰ ساله: برای حفظ سلامتی خود در کوهنوردی شرکت می کنم. مردم هر چه بیشتر به ورزش رو آورند برای سلامتی خود تلاش کرده اند. از مسئولین تقاضا دارم این قبیل برنامه ها را افزایش دهند.

دختر ۲۱ ساله: برای تفریح و گردش در کوهپیمایی شرکت کردم. برنامه بسیار خوبی است. سلامتی باعث تشویق ما می شود که بیشتر حضور یابیم. اگر در کوهپیمایی مسابقات برگزار شود بهتر است.

مرد ۳۶ ساله: کار ما امداد رسانی و خدمت به مردم است و اگر وقت آن را داشته باشیم حتمأ شرکت می کنیم چون کوهپیمایی باعث سلامت جسم و روح است. از مسئولین درخواست می کنم کلا س های فرهنگی و ورزشی در کنار کوه نوردی برگزار شود.

دختر ۱۰ ساله: بخاطر ورزش کردن آمدم. ۲ سال در کوهپیمایی شرکت می کنم. در کنار ورزش مسابقه نیز برگزار کنند.

پسر ۲۲ ساله: کوهپیمایی عالی بود. هم راه خوب بود و هم رهبری گروه. من هر سال شرکت می کنم. اگر در کنار کوهپیمایی ورزش صبحگاهی صورت گیرد و در بین راه نکات کوهنوردی به مردم گفته شود بهتر است، چون خیلی از افراد در این زمینه آگاهی ندارند. جوانان را به ورزش دعوت می کنم.

جوان ۳۱ ساله: هدفم از شرکت در کوهپیمایی سلامتی و شادی از لحاظ روحی و جسمی است. همچنین برای اینکه روحیه ام تغییر کند و هفته جدید را به خوبی شروع کنم. من به همراه دوستانم دو هفته ای  یکبار به کوهپیمایی می آییم. مسابقات و سرگرمی در کنار کوهپیمایی عالی است و در این زمینه مسئولین باید اطلاع رسانی بیشتری انجام دهند.

مرد ۴۸ ساله: انگیزه من از آمدن به کوه سلامتی و تندرستی است و خوشحالم که در جمع دوستان و همکاران هستم. هر ساله شرکت می کنم و هر سال متفاوت و بهتر از سال قبل است و در این زمینه پیشرفت داشته است. شهرداری از طریق پیامک تعداد شرکت کنندگان را مشخص کند و اعلام کنند به ۱۰ نفر به قید قرعه جوایزی اهدا می شود. ورزش پیر و جوان ندارد و هر کس در این زمینه ورزش کند برای سلامتی خودش بهتر است.

برچسب ها:
جوانان خانه خشتی رفسنجان مردم همایش کوهپیمایی خانوادگی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان