امام جمعه رفسنجان:

داشتن ماهواره خلاف قانون و حرام است

  • شناسه خبر: 43462
داشتن ماهواره خلاف قانون و حرام است

امام جمعه رفسنجان گفت: همه مراجع داشتن ماهواره و استفاده از گیرنده های شبکه های مختلف را حرام اعلام کرده اند و وجود ماهواره در خانه ها خلاف قانون است.

خانه » آخرین اخبار » داشتن ماهواره خلاف قانون و حرام است

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در بخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر که در مصلی امام خامنه ای برگزار شد، رستگاری و رسیدن به فوز را امری مسلم عنوان کرد و گفت: محرومیت، شکست و بدبختی در ترک تزکیه است.

امام جمعه رفسنجان افزود: مهم ترین موضوع در زندگی انسان تزکیه است و باید به آن توجه شود؛ چرا که تطهیر قلوب، زندگی، اموال و طهارت باطن و رستگاری دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

رمضانی پور با اشاره به اینکه رستگاری در گرو پاکسازی و تعالی روح و جان در پرتو ایمان و عمل صالح است، اظهار داشت: عامل رستگاری و پیروزی در تزکیه، ذکر و یاد نام خدا و به جا آوردن نماز خلاصه می شود و باید به آن اهمیت داد.

وی وجود ماهواره در خانه ها را از عوامل مخرب و مفسد و ویرانگر عنوان کرد و گفت: بعضی به خیال آنکه ما از ماهواره استفاده مطلوب می کنیم، ابزار دشمن را در منازل خود وارد می کنند؛ در حالی که شیطان بزرگ در گوشه خانه آن ها استقرار یافته است.

حجت الاسلام رمضانی پور توجه به فتوای مراجع عظام را ضروری دانست و افزود: همه مراجع داشتن ماهواره و استفاده از گیرنده های شبکه های مختلف را حرام اعلام کرده اند و وجود ماهواره در خانه خلاف قانون است.

وی ادامه داد: باید ضمن توجه به فتوای مراجع عظام، از نفوذ دشمن در زشت کردن نفوس طیبه و پاک جلوگیری کرد و به بسیاری از دستاوردهای معنوی، ارزشی و اخلاقی دست پیدا کرد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حرام رستگاری رفسنجان قانون ماهواره معنویات نماز عید فطر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جلیل شعبانی

    هیچگاه دست از امام و روحانیت مبارز برندارید http://jalil410.blogfa.com/post-250.aspx

    جلیل شعبانی

    نامه حاج احمد به مردم رفسنجان http://jalil410.blogfa.com/post-251.aspx
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان