حجت الاسلام محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه:

ایستادگی مردم رمز پیروزی فلسطین است

  • شناسه خبر: 43245
ایستادگی مردم رمز پیروزی فلسطین است

امام جمعه کشکوئیه درخطبه های این هفته نمازجمعه گفت: مردم ایران همواره در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که همیشه در میان امت اسلامی جهان در عرصه دفاع از مظلوم و مبارزه با مستکبر پیشرو و پیشتاز هستند.

خانه » آخرین اخبار » ایستادگی مردم رمز پیروزی فلسطین است

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه درخطبه های این هفته نمازجمعه گفت: مردم ایران همواره در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که همیشه در میان امت اسلامی جهان در عرصه دفاع از مظلوم و مبارزه با مستکبر پیشرو و پیشتاز هستند.

وی افزود: روز قدس حقیقتاً یادگاری ماندگار از پرچمدار انقلاب اسلامی ایران، عزت و اقتدار ایران، امام راحل برای مسلمانان به جا مانده است که مردم با حضور پرشور هر ساله خود هم موجبات اضمحلال و نابودی اسرائیل را فراهم می‌کنند.

وی در ادامه گفت: برای رسیدن به کمال بی‌شک باید اهل پایداری و استقامت بود، انسان‌ها وقتی در مدرسه توحید قرار گرفتند، ایستادگی تنها رمز رسیدن آنها به کمال است.

محرابی زاده افزود: امروز اسرائیلی که تا دیروز به توهم از نیل تا فرات فکر می‌کرد در میان ملت مسلمان فلسطین امنیت خود را در تهدید و خطر می‌بیند.

خطیب جمعه کشکوئیه درادامه گفت: امروز لبنان نماد مقاومت امت عرب و ملت اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی جبهه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است، امروز ملت مسلمان فلسطین و همه امت اسلامی دوش به دوش هم با استقامت و ایستادگی طعم تلخ شکست را در ذائقه رژیم صهیونیستی چشانده است.

محرابی زاده خاطرنشان کرد: مردم ایران با صبر و استقامت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های جهانخواران و با پافشاری بر ارزش‌های اسلامی به عنوان یک الگوی پیروزی در جهان مطرح است.

وی در پایان خطبه های نمازجمعه گفت: تشت رسوایی مدعیان حقوق بشر جهان در اثر سکوت در برابر جنایات اخیر رژیم صهیونیستی از بام افتاده است.

برچسب ها:
اسرائیل امام جمعه کشکوئیه حقوق بشر خانه خشتی رفسنجان صهیونیست غزه لبنان محرابی زاده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان