خوردن یک زن و دختر توسط این آدمخوار+عکس

  • شناسه خبر: 42679
خوردن یک زن و دختر توسط این آدمخوار+عکس

پلیس در بررسی ایمیل‌های یک مرد ۵۷ ساله که به خوردن گوشت انسان علاقه دارد، توانست صحبت‌هایی را پیدا کند که خوردن کودکان بی‌گناه و همین طور یک زن باردار را فاش می‌کرد.

خانه » آخرین اخبار » خوردن یک زن و دختر توسط این آدمخوار+عکس

به گزارش “خانه خشتی” به نقل ازدانا : دادگاه کانتربری کراون در بریتانیا اعلام کرده که “دیل بولینگر” از یک شبکه مجازی استفاده کرده بود تا در مورد جداکردن سر و خوردن گوشت زنان و دختران برای لذت جنسی بحث و گفتگو کند.

بنا بر اعلام دادگاه، او در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ و یک روز پیش از ملاقات با دختری که قرار بود او را بخورد یک تبر خریداری کرده بود. دادگاه همچنین اعلام کرده که ایمیل‌های بولینگر، توسط پلیس فدرال امریکا، “اف بی‌آی” رصد  شده و در ماه فوریه اطلاعات مربوطه به پلیس کانتربری ارائه شده است.

ایمیل‌هایی که آدمخوار را لو داد+عکس

مارتین ییل، دادستان دادگاه به هیات منصفه گفته است که در حال بررسی گفتگوهای اینترنتی دیل بولینگر در مورد تجاوز، قتل و آدمخواری است. ییل اعلام کرده که در این گفتگوها بولینگر در مورد جدا کردن سر یک دختر چهارده ساله، خوردن کودکان در جلوی چشم مادرانشان و خوردن یک زن باردار و جنین او صحبت کرده است.

بنا بر اتهاماتی که مطرح است، بولینگر با یک دختر ۱۴ ساله مکزیکی ساکن آلمان بنام “اوا” صحبت کرده و در جریان چت اینترنتی به او پیشنهاد داده بود تا در فرودگاه بین المللی اشفورد یکدیگر را ملاقات کنند.

دادستان پرونده گفته است،  بولینگر به اِوای چهارده‌ساله در مورد آمیزش جنسی پیش و پس از کشتن او صحبت کرده و گفته بود قبل از خوردن اِوا، او را با تبر یا ساطور خواهد کشت.

هویت اِوا تاکنون فاش نشد و او در موعد مقرر به فرودگاه نیامد و بولینگر به خانه بازگشت؛ با این وجود، بولینگر اتهام آدمخواری را رد کرده و گفته به خاطر نگرانی از سلامتی این دختر چهارده‌ساله به فرودگاه رفته بود.

عادت، علاقه  یا رسم خوردن گوشت هم‌نوع که با نام “کانیبالیسم” (Cannibalism) در میان جوامع ابتدایی رواج داشته و شواهد تاریخی آن یافت شده است. در جنگ جهانی دوم و در محاصره‌ی لیننگارد نیز برخی از شهروندان این شهر از روی اضطرار مجبور به خوردن گوشت هم‌نوعان خود شدند.

انتهای پیام

برچسب ها:
خوردن یک زن و دختر توسط این آدمخوار+عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رقیه

    خیلی ترسناک
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان