در حکایت ۵ وزیری که به برنامه دیروز، امروز، فردا نیامدند و کسانی که آمدند…

  • شناسه خبر: 4266
در حکایت ۵ وزیری که به برنامه دیروز، امروز، فردا نیامدند و کسانی که آمدند…

خانه خشتی:یکی از امتیازات برجسته‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است. همه‌ی مسئولین از بین خود مردمند و به همین دلیل از آسیب های بزرگ نظام اسلامی فاصله گرفتن مسئولین از مردم و پاسخگو نبودن آنها در برابر مطالبات آنان است. در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم و مسئولین که در واژگان انقلاب […]

خانه » آخرین اخبار » در حکایت ۵ وزیری که به برنامه دیروز، امروز، فردا نیامدند و کسانی که آمدند…

خانه خشتی:یکی از امتیازات برجسته‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است. همه‌ی مسئولین از بین خود مردمند و به همین دلیل از آسیب های بزرگ نظام اسلامی فاصله گرفتن مسئولین از مردم و پاسخگو نبودن آنها در برابر مطالبات آنان است. در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم و مسئولین که در واژگان انقلاب اسلامی مسئولین با واژه خدمتگزار تعریف می شوند هردو به عنوان دو رکن اساسی با درک متقابل از هم در راستای اهداف جامعه حرکت می کنند و هر زمان که مسئولین انحرافی در کارشان ایجاد شود، مردم این انحراف را به آنان گوشزد می کنند. ارتباط مسئولین با مردم و پاسخگو بودنشان آنقدر مهم است که این موضوع موردتاکید حضرت امام رحمت الله علیه بود و مقام معظم رهبری نیزبارها بر لزوم پاسخگویی مسئولین به مردم تاکید و در دیدار خود با خدمتگزاران نیروی انتظامی فرمودند که اگر مسئولان بتوانند دل‌های مردم را با حضور خود آسوده و امن نگهدارند، مطمئناً رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد و یکی از مصادیق این کلام ارتباط مسئولین با مردم و پاسخگو بودنشان است.
با توجه به گرانی های اخیر و در پی لغو مصاحبه سه شنبه شب رئیس جمهور با مردم، برنامه‌ی دیروز ،امروز، فردا از ۵ وزیر برای شرکت در این برنامه دعوت کرد که هیچ کدام حاضر به شرکت در این برنامه نشدند. البته به گفته مجری برنامه با توجه به گرانی های اخیر این وزرا صلاح ندانستند که در این برنامه شرکت کنند(البته درا گذشته دولت همیشه افتخار خود را پاسخگوی مردم بودن می دانست).در روز های سخت است که مسئولین باید سعی کنند ارتباط خود را بیش از پیش با مردم قوی کنند تا این روزها سپری شود. با توجه به صحبت های گوناگون و شایعه پردازی های مختلف بسیار مهم است که دستگاه های دولتی پاسخگوی افکار عمومی باشند. در شرایط عادی که هنر نیست در برنامه های صدا و سیما حضور پیدا کرد و در زمان سختی سکوت اختیار کردن!
خوب مسئولین دولت از حضور در این برنامه خودداری کردند و در عوض تابش خواهرزاده خاتمی در این برنامه حضور پیدا کرد و حرکت جریان اصلاحات را بر پایه اعتدلال، عقلانیت و منطق دانست. باید از ایشان پرسید که تحصن در مجلس مصداق این است و یا مرز بندی نکردن با منافقین و معاندین نظام در فتنه ۸۸؟ نشر اسناد محرمانه نظام از مصادیق این ابعاد است و یا مطبوعاتی که تیتر زدند علیه خدا هم می توان راهپیمایی کرد؟ البته جای نقد دارد که این برنامه در مقابل ایشان محمد حسین فرهنگی نماینده اصولگرایی را که دارای شخصیت آرام می باشد قرار داد. در این برنامه تابش قصد بر این داشت که از کارامدی دولت اصلاحات سخن به میان آورد و البته فرهنگی به شایستگی بیان کرد که اجرای طرح هدفمندی از آرزوهای محمد خاتمی بود! در پایان بسیار شایسته است که قسمتی از وصیت نامه شهید شوشتری را مرور کنیم:
دیروز هر چه بود گذشت
امروز هر چه بود گذشت
دیروز در پناه سنگر بودیم
امروز پشت میز نشسته ایم
دیروز دنبال گمنامی بودیم
امروز مراقبیم ناممان گم نشود
دیروز جبهه بوی ایمان میداد
امروز ایمانمان بو میدهد
دیروز روی درب اتاقمان می نوشتیم ( یا حسین ! فرمانده تویی )
امروز می نویسیم ( بدون هماهنگی وارد نشوید )

برچسب ها:
در حکایت 5 وزیری که به برنامه دیروز، امروز، فردا نیامدند و کسانی که آمدند...
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان