رقابت ۹۰ حافظ کل قرآن کریم در رفسنجان

  • شناسه خبر: 41830
رقابت  ۹۰ حافظ کل قرآن کریم در رفسنجان

صبح امروز، آزمون کتبی حفظ قرآن کریم، با حضور ۹۰ حافظ کل در رفسنجان، برگزار شد. به گزارش “خانه خشتی”، مدیر مؤسسه قرآن و نهج البلاغه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما، هدف از برگزاری آزمون کتبی را انتخاب حافظان برتر عنوان کرد و گفت: افرادی که نمره قبولی در این آزمون را کسب کنند، […]

خانه » آخرین اخبار » رقابت ۹۰ حافظ کل قرآن کریم در رفسنجان

صبح امروز، آزمون کتبی حفظ قرآن کریم، با حضور ۹۰ حافظ کل در رفسنجان، برگزار شد.

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر مؤسسه قرآن و نهج البلاغه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما، هدف از برگزاری آزمون کتبی را انتخاب حافظان برتر عنوان کرد و گفت: افرادی که نمره قبولی در این آزمون را کسب کنند، در همایش حافظان قرآن کریم که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود، مورد تجلیل قرار می گیرند.

حجت الاسلام صفری ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در این همایش، خواستار حفظ ارتباط آنان با قرآن شد و گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند: اگر فرصت ارتباط با قرآن برای شما فراهم شد، بدانید که خداوند اراده کرده تا شما را هدایت کند.

وی افزود: در روایت امده است که هنگام هجوم فتنه ها به قرآن پناه ببرید.

مدیر مؤسسه قرآن و نهج البلاغه رفسنجان ادامه داد: در شرایط کنونی که تهاجمات فرهنگی و مفاسد اجتماعی و اخلاقی تمام جهان را احاطه کرده است، قرآن بهترین پناهگاه است.

مؤسسه قرآن و نهج البلاغه رفسنجان از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در رفسنجان آغاز نموده و تاکنون ۸۴ نفر از این مؤسسه موفق به حفظ کل قرآن شده اند.

 

برچسب ها:
تقدیر حفظ قرآن خانه خشتی رفسنجان قرآن و نهج البلاغه میلاد امام حسن مجتبی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان